تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

در ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ , 10:23:11
تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 به همراه تاریخ عرضه منتشر شد. بازی The Last Of Us Part 2 قرار است در روز ۲ اسفند عرضه شود. حال الی برای کشتن همه انها تا آخرین نفر اماده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می‌شود. داستان نسخه دوم بازی چند سال پس از اولین نسخه است. اولین نسخه بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. همچنین موفقیت‌های بسیار زیادی را بدست اورد. شخصیت اصلی این قسمت یعنی الی حالا ۱۹ ساله است. او حال در عشق و خشم است. در بازی قبلی او به جای شخصیت اصلی همراه Joel در سفر بود. انها در سفر خود از خرابه‌های انسانی که توسط انسان‌های الوده به قارچ پر شده بود، گذر کردند.

همچنین Joel نیز در بازی حظور دارد. از سال ۲۰۱۶ که بازی معرفی شد تاکنون چهره او را ندیده بودیم. اما در تریلر جدید بازی او نیز حظور دارد. الی به عنوان شخصیت اصلی بازی، اسلحه و حرکات دفاعی در دسترس دارد. سلاح‌های او شامل تفنگ‌ها و تیر و کمان‌ها می‌شود. همچنین او قادر است، تا با خوابیدن به زیر چیز‌های مختلف مانند ماشین برود.

سونی و استودیو توسعه دهنده بازی یعنی ناتی داگ، بازی را در سال ۲۰۱۶ معرفی کردند. اما اطلاعات بسیار کمی را از بازی افشا کردند. گرچه تا به اینجای کار ما خشونت بسیار زیادی از بازی را شاهد بودیم. صحنه‌های شکنجه افراد توسط گروه‌های افراطی و نبرد‌های تک به تک خونین از جمله بخش‌های نشان داده شده هستند. بازی The Last Of Us Part 2 در شهر سیاتل آمریکا جریان دارد. تاریخ عرضه بازی و تریلر جدید دیروز و در طی State Of Play، توسط سونی منتشر شد. در آخر باید اشاره کنیم که سازنده بازی اعلام کرد، این بازی طولانی ترین بازی تاریخ ناتی داگ است.

نظر شما در مورد تریلر جدید چیست؟ ایا از بازگشت Joel خوشحال شدید؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر