با Operation Underground اپدیت جدید بازی Battlefield 5 اشنا شوید

در ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ , 12:38:23
با Operation Underground بازی Battlefield 5 اشنا شوید

با Operation Underground اپدیت جدید بازی Battlefield 5 اشنا شوید. اگر از علاقه مندان بازی Battlefield 5 باشید، احتمالا می‌دانید که اپدیت جدید بازی Battlefield 5 با نام Operation Underground برای این بازی عرضه شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه باشید.

دیروز یک نقشه جدید برای بازی Battlefield 5 عرضه شد. اگر از طرفداران این سری به خصوص نسخه سوم باشید، با این نقشه اشنایی دارید. در واقع Operation Underground یک نقشه در محیط‌های بسته راه اهن‌های متروکه کشور آلمان است. این نقشه در واقع باز سازی Operation Metro از نسخه سوم بازی است. حتی استودیو DICE از طراحان اصلی این نقشه در بازسازی ان استفاده کرده است.

جوناس الفوینگ (Jonas Elfving) از استودیو Dice در این باره می‌گوید: ما با استفاده از طراحان اصلی این نقشه سعی در حفظ تنش‌های شدید در درگیری‌های نزدیک بودیم. همچنین با حذف برخی قسمت‌ها که باعث افت بازی می‌شد، این موضوع قابل تشخیص‌تر است. با توجه به مسیر‌های جدید و پویا‌تر شدن گیم‌پلی شاهد دوچندان شدن لذت بازی خواهیم بود.

حال بیایید با این بروزرسانی بیشتر اشنا شویم. در Operation Underground شما می‌توانید در حالت‌های مختلف مانند Conquest، Breakthrough، Team Deathmatch و حالت‌های دیگر بازی کنید. این نقشه جدید حالت پیاده نظام دارد که سه نقطه برای تسخیر را شامل می‌شود. نقطه اول در یک چهار راه است. دومین نقطه درایستگاه قطار و بالاخره آخرین نقطه در یک میدان است. اولین نقطه شامل چند خیابان، حیاط و ساختمان می‌شود. اما در ایستگاه قطار همه چیز شروع به عجیب شدن می‌کند.

در ایستگاه قطار شما چند راه برای حمله و تسخیر نقطه دوم دارید. یکی از این راه‌ها میان بر‌هایی هستند که بعد از جاری شدن سیل ایجام می‌شوند.    اما میدان که آخرین نقطه برای تسخیر است، نماینده سمت آلمانی‌ها است. این بخش شامل مرکز فرماندهی آلمانی‌ها و یک تالار بزرگ می‌ شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد Operation Underground و اخبار بازی Battlefield 5 با ما همراه باشید. نظر شما در مورد این نقشه چیست؟


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر