یوشیدا از بازی Death Stranding و نسل بعد می‌گوید

در ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ , 09:23:29
یوشیدا از بازی Death Stranding و نسل بعد می‌گوید

یوشیدا از بازی Death Stranding و نسل بعد می‌گوید. او همچنین درباره cloud gaming صحبت کرد. در ادامه به ستایش توسعه دهندگان اسیایی و برخی بازی‌ها مانند Genshin Impact پرداخت. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

Dengeki Online اخیرا یک مصاحبه ویدیویی انجام داده است. طی این مطاحبه رییس استودیو‌های جهانی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یعنی اقای یوشیدا در مورد تجربه بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding صحبت کرده است. او در ابتدا در مورد مدت زمانی که بازی کرده و اینکه به او همچنان حس مراحل اولیه را می‌دهد سخن گفت.

یوشیدا در این مورد می‌گوید: طی ده ساعتی که من به تجربه این بازی از ابتدا پرداختم، همچنان حس می‌کنم که در اول راه قرار دارم. چند نفر دیگر نیز همزمان با من به تجربه بازی مشغول بودند. یکی از این افراد کارگردان بازی یعنی کوجیما بود. او به من چندین راه برای استفاده از ابزار‌های سم را نشان داد که من حتی فکرش را هم نمی‌کردم.

یوشیدا همچنین برداشت خود را در مورد داستان بازی اعلام کرد. یوشیدا می‌گوید: من داستان این بازی را با سریال‌های خوش ساخت، شبکه Netflix مقایسه می‌کنم. به نظر می‌رسد که در بازی به میانه فصل رسیدید، اما همچنان احتمالات زیادی برای اتفاقات اینده وجود دارد. همچنین من شنیده‌ام که با رسیدن به نیمه دوم بازی قطعا اشک از چشمان شما سرازیر می‌شود. این موضوع را کارکنان استودیو Kojima Productions و حتی کسانی که مشغول رفع مشکلات بازی در سونی بودند به من گفتند.

در قسمت دوم مصاحبه، یوشیدا به صورت خلاصه به بازی‌هایی که در خارح از ژاپن در حال توسعه هستند و در TGS 2019 به نمایش گذاشته شدند. او به ستایش بازی Genshin Impact اثر استودیو MiHoYo پرداخت. او همچنین در مورد نسل بعد سخن گفت. او به این نکته اشاره کرد که با توجه به نبوغ بالای سازندگان حتی بازی‌هایی مانند Ghost of Tsushima نیز برای PS4 عرضه می‌شود و رسیدن به محدودیت‌های کنسول اصلا حس نخواهد شد. یوشیدا در ادامه گفت که در نسل بعد احتمالا به جای بهبود گرافیک به سمت ارائه راه‌های جدیدی برای بازی کردن برویم. او اظهار داشت که انها در تلاش برای کمتر کردن بارگذاری‌ها خواهند بود.

اما در اخر یوشیدا خیلی کوتاه و سریع از cloud gaming سخن گفت. او از بحث‌های زیاد پیرامون این موضوع در سال جاری غافلگیر شده، در حالی که سونی در حال حاظر مشغول انجام ان است. نظر یوشیدا همچنان زمان زیادی باقی مانده تا بازیکنان ضرورتی برای بازی کردن بر پایه فضای ابری پیدا کنند. او سرویس PS Now را مثال زد. در این سرویس بازیکنان از طریق استریم به تجربه بازی می‌پردازند. اما بازیکنان به جای استفاده از PS Now به سراغ خرید بازی به صورت دیجیتالی و دانلود بازی می‌پردازند. نظر شما چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر