سونی دوباره به عرضه Ghost of Tsushima برای PS4 تاکید کرد

در ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ , 09:00:44
سونی دوباره به عرضه Ghost of Tsushima برای PS4 تاکید کرد

سونی دوباره به عرضه Ghost of Tsushima برای PS4 تاکید کرد. با توجه به اینکه به عرضه کنسول‌های نسل بعد نزدیک می‌شویم اما بازی همچنان برای PS4 عرضه می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بیشتر از یک سال از اخرین نمایش بازی Ghost of Tsushima گذشته است. اخرین چیزی که از بازی مشاهده کردیم، تریلر گیم پلی بازی در کنفرانس E3 2018  سونی بود. این بازی که جدیدترین اثر استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) است، قرار است، در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود. سکوت خبری این بازی باعث شده شاهد اخبار بیشتری از بازی‌های انحصاری دیگر سونی باشیم. دو بازی Death Stranding و The Last of Us Part II گل سرسبد این بازی‌ها هستند. این موضوع حتی شامل تاریخ عرضه این بازی‌ها نیز می‌شود.

اما سکوت خبری بازی باعث شد تا شایعاتی مبنی بر عرضه نشدن بازی برای این نسل قوت بگیرد و عرضه بازی به نسل بعد موکول شود. اما سونی طرز فکر دیگری دارد و به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی بی‌افتد. در پیامی که اخیرا توسط مدیر سونی یعنی جیم رایان منتشرشده، رایان به نکاتی در مورد PS5 اشاره کرد. همچنین تایید کرد که بازی Ghost of Tsushima برای نسل حاظر عرضه می‌شود. رایان در این پیام گفت: درحالی که هنوز چیز‌های زیادی در مورد نسل بعد را در طی این سال با شما به اشتراک می‌گذاریم، اما هنوز چند بازی بزرگ در راه داریم. این بازی‌ها شامل Death Stranding، The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima می‌شود.

البته این خبر به این معنی نیست که بازی برای PS5 عرضه نشود. همان طور که می‌دانیم کنسول نسل بعد سونی در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی راهی بازار می‌شود. با توجه به بازی‌های بزرگی که قبل از پایان نسل عرضه می‌شوند، می‌توان نتیجه گرفت که احتمال عرضه انها برای PS5 نیز بسیار بالاست.

خوشبختانه تاریخ عرضه Death Stranding و The Last of Us Part II توسط سوی اعلام شده است. حال سونی هدف تبلیغات را به Ghost of Tsushima تغییر داده است. با توجه به دو نمایشی از بازی شاهد بودیم، می‌توان گفت که با اثری  شگفت انگیز طرف هستیم. نظر شما چیست؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر