احتمال بازگشت EA به فروشگاه استیم قوت بخشیده شد

در ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ , 10:04:04
بازگشت-ea-به-استیم

احتمال بازگشت EA به فروشگاه استیم با توجه به انتشار یک ویدئو ۹ ثانیه‌ای در توئیتر قوت بخشیده شد و گویا الکترونیک آرتز به فروش موردنظر خود در اوریجین دست پیدا نکرده است. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (EA) پس از آنکه بازی‌های خود را از فروشگاه استیم به دلیل عرضه آن در استور اختصاصی خود، پاک کرد، طبق پست توئیتری خودش احتمالا به فروشگاه بازی‌های کامپیوتری باز خواهد گشت.

همین دیروز بود که EA یک ویدئو ۹ ثانیه‌ای از یک فنجان قهوه با برند خودش در توئیتر (Twitter) منتشر کرد. اگر کمی ریزبینانه‌تر نگاه کنید، مقداری بخار روی فنجان قهوه خواهید دید. EA هیچ متنی به‌همراه ویدئو درج نکرده بود و تنها در سه مرحله کوتاه آن را نمایش داد. پس از اینکه شایعات بسیاری مبنی بر بازگشت بازی‌های این ناشر به فروشگاه کامپیوتر مطرح شده بود، با انتشار این توئیتر این شایعات قوت بخشیده شدند. شما می‌توانید نگاهی به پست EA بیاندازید که البته جوک‌های خنده‌داری مربوط به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های ایم کمپانی که هرگز تاکنون نشنیده‌اید، همچنان در بخش کامنت‌ها جولان می‌دهند.

حال قضیه این است که آیا انتشار بازی‌های EA در فروشگاه اختصاصی خودش به‌اندازه کافی سودآور نبوده است؟ الکترونیک آرتز احتمالا فهمیده است که با اتکا به فروشگاه اختصاصی خود، نمی‌تواند فروش قدرتمندی را تجربه کند. البته یکی از دلایل بازگشت EA به فروشگاه استیم هم می‌تواند کیفیت بد آثاری باشد که EA در طی چندین سال گذشته تولید کرده است. البته بازی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌تواند نقطه‌ عطفی برای تغییر این روند کمپانی باشد. در روزهای گذشته خبر اتمام مراحل ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به‌صورت رسمی اعلام شد و طرفداران هرچه زودتر می‌توانند جدیدترین نسخه از این مجموعه را که گویا موردتوجه منتقدین هم بوده است تجربه کنند.

 


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. کاش بیفته این اتفاق واقعا.
    واسه ما که فوق العاده میشه. اریجین هم فیلتره هم داخل بازی سروراش واسه ما افتضاحه ولی برعکس استیم نه فیلتره و سروراشم با اینکه خیلی خوب نیست ولی افتضاحم نیست دیگه.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر