بازی Dragon Age 4 احتمالا بعد از سال مالی ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ , 10:00:20
تاریخ عرضه Dragon Age 4

بلیک یورگنسن در کنفرانس گزارش مالی اخیر شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که تا عرضه بازی Dragon Age 4 دو سال یا بیشتر فاصله است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

در مراسم گیم اوادز (The Game Awards) سال گذشته بود که بازی Dragon Age 4 با نمایش تیزری کوتاه معرفی شد و تا امروز شاهد جزییات جدیدی از این عنوان اکشن و نقش آفرینی نبودیم. مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن در جدیدترین اخبار بازی و جریان کنفرانس گزارش مالی سه ماهه دوم از سال مالی جاری که با حضور سرمایه گزاران و خبرنگاران برگزار شد، درباره بازی Dragon Age 4 صحبت کرد و از تاریخ انتشار احتمالی آن خبر داد.

طبق گفته‌های یورگنسن، تاریخ عرضه بازی Dragon Age 4 به این زودی‌ها از راه نخواهد رسید و بازیکنان به احتمال بسیار بعد از سال مالی ۲۰۲۲ میلادی، موفق به تجربه این اثر استودیو بایوور خواهند شد. این بازه زمانی از تاریخ ۱۲ فرودین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) پایان خواهد یافت. بنابراین علاقه‌مندان به این اثر، در بهترین حالت باید تا آوریل ۲۰۲۲ میلادی برای تجربه آن صبر کنند.

با توجه به گفته‌های بلیک یورگنسن می‌توان بیان کرد که بازی Dragon Age 4 هنوز در مراحل اولیه از تولید قرار دارد. چندی پیش نیز مدیر کل استودیو بایوور، کیسی هادسون با انتشار متنی در وبسایت رسمی استودیو اعلام کرده بود که تیم سازنده دراگون ایج ۴ در شعبه BioWare Edmonton، سخت در حال کار روی بازی هستند و به زودی از مرحله پیش‌تولید عبور خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که Dragon Age 4 تنها عنوانی نیست که استودیو بایوور روی آن کار می‌کند؛ یورگنسن در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کرد که این استودیو در حال توسعه چندین بازی دیگر است که البته نامی از آن‌ها برده نشد.

آخرین نسخه از سری دراگون ایج در سال ۲۰۱۴ میلادی و با نام Dragon Age: Inquisition برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی عرضه شد. این نسخه توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند و از نظر مالی نیز به یک موفقیت تجاری برای بایوور و الکترونیک آرتز تبدیل شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر