افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹ توسط جی الن براک رئیس بلیزارد آغاز شد

در ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ , 00:07:08
افتتاحیه بلیزکان 2019

افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹ توسط رئیس بلیزارد آغاز شد. آقای Allen از طرفداران بابت جنجال‌های بازی Hearthstone عذر خواهی کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹، رئیس بلیزارد آقای الن (J. Allen) کنفرانس را با عذر خواهی از طرفداران بابت جنجال‌های پیش آمده در هنگ کنگ شروع کرد. نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، امروز با رویدادی که در ان بازی‌های محبوب بلیزارد معرفی شدند، اغاز به کار کرد. با این وجود به نظر می رسد برخی افراد برای اعتراض از قبل برنامه ریزی کرده اند. این اعتراضات به دلیل محرومیت Blitzchung یکی از بازیکنان سرشناس در بازی Hearthstone از سوی بلیزارد است.

قبل از شروع مراسم، آقای جی الن براک (J. Allen Brack) رئیس وارد صحنه شد و چند کلامی با افراد حاظر سخن گفت. این سخنان پیرو حواشی پیش امده در ماه گذشته بود. این حواشی اثرات بدی را برای کمپانی در پی داشته است.

او با این جملات سخنان خود را اغاز کرد: قبل از شروع مراسم می‌خواهم چند کلمه‌ای حرف بزنم. می‌دانید که بلیزارد فرصت گرد هم اوردن مردم در شرایط سخت را داشت.این فرصت درباره Hearthstone در ماه گذشته بود. اما ما ان را از دست دادیم. ما به سرعت تصمیماتی را گرفتیم که اوضا را بد‌تر کرد. ما برای صحبت با همه شما خیلی دیر عمل کردیم.

او با اشاره به جزئیاتی او فکر می‌کرد ناخوشایند است، ادامه داد: اول باید بگویم که ما در راستای استاندارد‌های بالایی که برای خودمان تعریف کردیم، عمل نکردیم. دوم هدف ما شکست خورده است. برای این موضوعات من متاسفم و مسئولیتش را بر عهده می‌گیرم.سپس همه افراد حاظر در سالن به تشویق پرداختند.

در ادامه گفت: خب هدف ما در اصل چیست؟ ما آرزو می‌کنیم دنیا را با سرگرمی‌های حماسی گرد هم آوریم ، و من به قدرت بازی‌های ویدیویی بسیار اعتقاد دارم. ما زمانی به حق خود می‌رسیم که یک محل مشخص ایجاد کنیم. جایی که جامعه برای رقابت، اتصال و بازی گردهم بی‌اید. در حالی که چیز‌هایی که ما را از هم جدا می‌کند را نادیده بگیرد.

در ادامه با اخبار بلیزکان ۲۰۱۹ همراه ما باشید. نظر شما چیست؟

او به این نکته اشاره کرد که افرادی از ۵۹ کشور دنیا برای بلیزکان ۲۰۱۹ گردهم امدند. او بلیزکان امسال را نمونه‌ای از گردهم امدن بازیکنان و قدرت بازی‌های ویدیویی دانست. او دوباره فضای بحث را به سمت Hearthstone کشاند. او در این مورد گفت: ما در ادامه بهتر عمل خواهیم کرد. اما کار‌های ما بیشتر از حرف‌هایی که می‌زنیم اهمیت دارند.

در ادامه به افراد حاظر در سالن گفت که امیدوار است انها تعهد کارکنان به حق همه را ببینند. در نتیجه بتوانند نظر خود را در هر مکان و به هر روشی ابراز کنند. سخنرانی او با ابراز هیجان از بلیزکان امسال به پایان رسید.  سپس شمارش معکوس آغاز شد.

همراه با شروع رسمی مراسم، در ادامه می‌توانید با اخبار داغ این مراسم همراه شوید. نظرتان را می‌توانید در مورد افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹ با ما در میان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر