X019 | تاریخ عرضه xCloud برای رایانه‌های شخصی مشخص شد

در ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ , 09:01:57
تاریخ عرضه xCloud برای PC

تاریخ عرضه xCloud برای رایانه‌های شخصی در X019 مشخص شد. کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند در سال اینده میلادی از این سرویس استفاده کنند. همچنین می‌توانند از کنترلر‌های بلوتوثی خود استفاده کنند. با دنیای بازی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، مایکروسافت دیشب طی مراسم X019 اطلاعات بیشتری از پروژه xCloud به اشتراک گذاشت. در طی این مراسم ما شاهد اتفاقات زیادی مانند اعلام تاریخ عرضه xCloud بودیم. همچنین اطلاعات زیادی از سرویس استریم بازی‌های مایکروسافت که بر پایه فضا‌ی ابری هستند، دریافت کردیم. همچنین اعلام شد که این سرویس در سال ۲۰۲۰ در دسترس همه قرار می‌گیرد.

برای شروع باید گفت که xCloud سال در دسترس کاربران ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد. همچنین اعلام شد که هدف، ارائه xCloud برای تمامی پلتفرم‌های موجود است. در نتیجه شما هر کجا که نیاز دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. پس خوشبختانه با منتظر ورود این سرویس به پلتفرم‌های دیگر در اینده نزدیک باشیم. مایکروسافت همچنین تایید کرد که از کنترلر‌های بلوتوژی در xCloud پشتیبانی می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید با کنترلر پلی استیشن ۴ به تجربه بازی‌های اکس باکس بپردازید. همچنین تایید شد که این سرویس در سال اینده میلادی در کانادا، اروپای غربی، ژاپن و هند در دسترس قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود، افراد بیشتری قادر به بازی کردن باشند.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که xCloud از سرویس گیم‌پس نیز پشتیبانی می‌کند. گیم‌پس یک سرویس اشتراک ماهیانه است. شما در این سرویس با پرداخت اشتراک به بیش از ۲۰۰ بازی دسترسی دارید. این موضوع اتفاق بسیار خوبی است؛ زیرا شما می‌توانید، آرشیو وسیعی از بازی‌ها با هزینه کم را استریم کنید. با توسعه پروژه xCloud در اینده نزدیک و عرضه Google Stadia در ۲۸ آبان یعنی چند روز دیگر باید شاهد رقابت بسیار جذابی در حوضه استریم بازی‌ها بر پایه فضای ابری باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا این xCloud موفق خواهد شد؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر