سیستم پیشرفت در بازی Apex Legends تغییر خواهد کرد

در ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ , 09:00:08
ارتقای سطح در بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون اینترتیمنت در خبری از ایجاد تغییرات بزرگی در سیستم پیشرفت بازی Apex Legends و ارتقای سطح بازیکنان ایجاد خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

استودیو «ریسپاون اینترتیمنت» (Respawn Entertainment) از زمان عرضه و معرفی اولین بتل‌پس بازی Apex Legends، همواره سعی زیادی در جهت بهبود سیستم پیشرفت بازیکنان در این اثر بتل رویال کرده است. البته این بهبود‌ها تاکنون فقط شامل حال بتل‌پس بازی و خریداران آن شده و سیستم پیشرفت اصلی بازی دست نخوره باقی مانده است. اما این توسعه دهنده امروز در جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرد که در تاریخ ۱۳ آذرماه (۵ دسامبر) قرار است که بروزرسانی جدیدی برای اپیکس لجنز منتشر شود که تغییراتی در سیستم پیشرفت و ارتقای سطح آن ایجاد می‌کند.

اول از همه این بروزرسانی جدید حداکثر سطح قابل دستیابی در بازی Apex Legends را از ۱۰۰ به ۵۰۰ افزایش می‌دهد. این افزایش سطح باعث می‌شود که پاداش‌ها یا همان اپیکس پک‌های قابل دریافت از طریق ارتقای سطح نیز به اندازه قابل توجهی زیاد شود. در حال حاضر بازیکنان با رسیدن به سطح ۱۰۰ بازی، در مجموع ۴۵ پک می‌توانند دریافت کنند که با انتشار آپدیت جدید، این تعداد به ۱۹۹ پک افزایش خواهد یافت.

نحوه دریافت اپیکس پک‌های رایگان در آپدیت جدید به این صورت است که برای سطح‌های ۲ تا ۲۰، به ازای هرسطح ارتقا یک اپیکس پک، برای سطح‌های ۲۲ تا ۳۰۰، به ازای هر دو سطح ارتقا، یک پک و برای سطح‌های ۳۰۵ تا ۵۰۰ نیز به ازای هر پنج ارتقای سطح، یک پک دریافت خواهید کرد.

ارتقای سطح در بازی Apex Legends

در بروزرسانی جدید، میزان XP کلی موردنیاز برای رسیدن به سطح ۱۰۰ در بازی Apex Legends به میزان ۵ درصد کاسته خواهد شد. همچنین ۳۶ چارم جدید برای اسلحه‌ها به اپیکس‌ پک‌های بازی اضافه خواهد شد که البته از طریق فروشگاه داخل خود بازی نیز جداگانه قابل خریداری خواهند بود. استودیو ریسپاون برای افزایش هر ۱۰۰ سطح نیز یک چارم به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

بازی Apex Legends برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. در پایان، خوشحال می‌شویم که نظر خود را درباره تغییرات سیستم پیشرفت بازی Apex Legends با دیگران به اشتراک بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر