رکورد شکنی Frozen 2 و شروع قدرتمند Knives Out در گزارش باکس آفیس این هفته

در ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ , 14:52:07
Frozen 2,باکس آفیس

در گزارش باکس آفیس این  هفته ضمن اعلام پرفروش‌ترین‌های هفته، گزارشی از رکورد شکنی Frozen 2 و شروع قدرتمند Knives Out در اکران اولین هفته‌اش خواهیم داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

انیمیشن Frozen 2 طی هفته‌ی گذشته اکران طوفانی‌ای را با فروشی بالغ بر ۱۲۷ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا تجربه کرد. حال با گذشت هفته اول، در هفته دوم نیز هیچ نشانه‌ای از کاهش سیر نجومی فروش این انیمیشن وجود ندارد. با وجود رکورد شکنی Frozen 2 در تعطیلات شکرگزاری (Thanksgiving)، این فیلم تنها فیلم موفق این هفته نبود. Knives Out نیز طی این هفته افتتاحیه عظیمی را پشت سر گذاشت و Queen & Slim نیز در اولین هفته اکران شروع قابل قبولی را تجربه کرد.

Frozen 2 رکورد بیشترین فروش طی ۳ روز و ۵ روز اکران در تعطیلات شکرگذاری را از آن خود کرد، بر اساس آمار منتشر شده در Box Office mojo، این انیمیشن بیش از ۸۵.۲ میلیون دلار از روز جمعه تا روز یکشنبه و مبلغ خارق‌العاده ۱۲۳.۷ میلیون دلار از روز چهارشنبه تا یکشنبه فروش داشته‌ است. فروش جهانی فروزن ۲ در حال حاضر ۷۳۸.۵۷۳.۳۴۴  میلیون دلار است و این سیر صعودی به احتمال زیاد تا ۱ میلیاردی شدن آن ادامه دارد. انیمیشن Frozen 1 در زمان اکران ۱.۲۷ میلیارد دلار فروش داشت و حال پیش‌بینی‌ها حکایت از عبور Frozen 2 از این مبلغ دارد. طبق شواهد به احتمال قوی این انیمیشن هفته آتی را نیز در صدر پرفروش‌ترین‌ها سپری خواهد کرد. این در حالیست که Playmobil: The Movie تنها اکران بزرگ و رقیب فروزن در هفته آتی، با اخبار نا خوشایندی دست و پنچه نرم می‌کند.

رتبه دوم این لیست در اختیار فیلم جدیدی از رایان جانسون(Rian Johnson) ؛ کارگردان Star Wars: The Last Jedi به نام Knives Out است. این فیلم در پنج روز اول اکران $۴۱.۷میلیون دلار در داخل و بیش از ۲۸.۳ میلیون دلار در اکران بین‌المللی به فروش رفته‌است. با توجه به بودجه چهل میلیون دلاری فیلم، و بازخورد‌های بسیار خوب منتقدین و دریافت عنوان برگزیده ماه، انتظار می‌رود رویه خوب Knives Out در هفته‌های آتی نیز حفظ شود. بیش از ۶۸ درصد مخاطبان فیلم بالای ۲۵ سال سن داشته‌اند که این موضوع می‌تواند حاکی از عدم تداخل و رقابت این فیلم با Frozen 2 که بر روی مخاطبین کم سن و سال‌تر تمرکز دارد، داشته باشد.

شروع قدرتمند knives out

دیگری اکران بزرگ تعطیلات شکرگزاری Queen & Slim، فروش ۱۵.۸ میلیون دلاری را در پنج روز اول اکران تجربه کرده‌ است. این فیلم که دنیل کالویا بازیگر فیلم تحسین شده Get out را به عنوان نقش اصلی مرد و جودی ترنر-اسمیت (Jodie Turner-Smith) را به عنوان نقش اصلی زن در نقش Queen در اختیار دارد، توسط Lena Waithe به رشته تحریر درآمده است. ملینا متسوکاس (Melina Matsoukas) برای اولین بار  در نقش کارگردان، وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده داشته‌ است. در مجموعه این مبلغ فروش برای یک فیلم در ژانر رمانتیک و سطح بودجه کم، بسیار قابل قبول است.

گزارش باکس آفیس

سایر رتبه توسط فیلم ماشین محور با بازی کریستین بیل به نام «فورد در برابر فراری» (Ford v Ferrari) در جایگاه سوم، با فروش ۱۹ میلیون دلاری، فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با بازی تام هنکس در جایگاه چهارم قرار دارد و ۱۷.۳ میلیون دلار فروش داشته‌ است. هر دو فیلم از زمان اکران جایگاه خود را در میان ۱۰ پر فروش حفظ کرده‌اند. ولی اوضاع چندان بر وفق مراد «فرشتگان چارلی» نیست. این فیلم در لیست پر فروش باکس آفیس این هفته جایگاهی ندارد.

Frozen 2, باکس آفیس (Box Office)

در ادامه شما می‌توانید لیست پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس  این آخر هفته، مورخ جمعه ۸ آذر (۲۹ نوامبر) تا یکشنبه ۱۰ آذر (یک دسامبر) را مطالعه نمایید:

  1. Frozen 2
  2. Knives Out
  3. Ford v Ferrari
  4. A Beautiful Day in the Neighborhood
  5. Queen & Slim
  6. ۲۱budgets
  7. Playing with Fire
  8. Midway
  9. Joker
  10. Last Christmas

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر