از نام و ظاهر کنسول ایکس باکس اسکارلت رونمایی شد[The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ , 09:07:46
Xbox Series X,ظاهر کنسول ایکس باکس اسکارلت

مایکروسافت با نمایش تیزری کوتاه در جریان مراسم Game Awards 201۹ از نام و ظاهر کنسول ایکس باکس اسکارلت با نام Xbox Series X رونمایی کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار رویداد The Game Awards 2019 در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

تمامی نظرات و نگاه‌ها در سال آینده میلادی به دو  کمپانی بزرگ صنعت گیم؛ سونی و مایکروسافت است. هر دو کمپانی در حال آمده سازی مقدمات برای عرضه کنسول نسل بعدی خود در پایان سال میلادی آتی هستند. امروز طی مراسم The Game Awards، نظر بخش سرگرمی مایکروسافت؛ آقای فیل اسپنسر با نمایش تیزری از ظاهر کنسول Xbox Scarlett که اکنون با نامXbox Series X شناخته می‌شود، رونمایی کرد. به جرئت می‌توان گفت این کنسول به هیچ کدام از کنسول‌ها موجود در بازار شباهتی ندارد.

بر خلاف طراحی صاف و صفحه مانند که بسیار در میان ظاهر کنسول‌ها رایج است، مایکروسافت از طراحی ایستا بهره برده که در نگاه اول این کنسول را بسیار به رایانه‌هی شخصی شبیه می‌کند اما؛ هنگامی که کنترلر این کنسول در کنارش قرار گرفت مشخص شد که Xbox Series X به بزرگی کیس‌های PC نخواهد بود. همچنین حین نمایش تیزر و نمایش زوایای مختلف مشخص شد این کنسول دارای حاشیه کاری و هاشوریهای مربعی است که به نوعی این کنسول را به ستون‌های قدیمی شبیه می‌کند.

اکانت رسمی توئیتر Xbox اینگونه از کنسول نسل جدید رونمایی کرد:

به شما کنسول Xbox Series X معرفی می‌کنیم. رویاهای‌تان را محقق کنید!

کنترلر کنسول Xbox Series X بسیار به کنتلر نسل فعلی شباهت دارد اما؛ کمی کوچک تر و خوش دست تر است و یک دکمه Share button جدید به آن اضافه شده که مسیر ذخیره اسکرین شات و ویدیو از بازی‌های مختل را کوتاه‌تر و راحت‌تر می‌کند و به نوعی می‌توان گفت از این نظر به کنترلر PS4 شباهت دارد.

مسلما هیچ چیز به اندازه بازی‌های مهیج و خوش ساخت برای یک کنسول، آن را از سایر کنسول‌ها متمایز نمی‌کند؛ مایکروسافت ضمن معرفی بازی جدید استودیو Ninja Theory با نام Senua Saga: Hellblade II، اعلام کرد ایند بازی به همراه بازی انحصاری مایکروسافت از سری Halo یعنی Halo Infinite، دو عنوان هنگام عرضه (launch title) کنسول Xbox Series X خواهند بود.

در پایان شما را به تماشای تریلر معرفی کنسول نسل آتی مایکروسافت دعوت می‌کنیم:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر