تماشا کنید: معرفی بازی Dark Alliance از مجموعه سیاه چال‌ها و اژدهایان [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ , 09:42:55
معرفی-بازی-Dark-Alliance

معرفی بازی Dark Alliance از مجموعه Dungeons & Dragons در جریان مراسم Game Awards 2019 انجام شد و تیم توسعه از علاقه‌شان برای ساخت چنین اثری گفتند. با دنیای بازی همراه شوید.

در جریان مراسم Game Awards ۲۰۱۹، بازی جدید مجموعه Dungeons & Dragons معرفی شد. بازی Dark Alliance یک تجربه هک اند اسلش RPG خواهد بود که با گیم‌پلی اکشن سوم شخص در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ برای PC و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. این بازی توسط استودیو Tuque Games توسعه داده شده است که زیرمجموعه Wizards of the Coast محسوب می‌شود و اخیرا شوتر بالا به پایین Livelock را راهی بازار کرده است.

بازی Dark Alliance چندین کاراکتر و هیولایی که طرفداران مجموعه با آن آشنا هستند را دربرخواهد داشت. Drizzt Do’Urden و همراهانش همچون Catti-Brie، Bruenor و Wulfgar از جمله این شخصیت‌ها هستند که برای اولین بار توسط R.A. Salvatore نویسنده کتاب‌های فانتزی خلق شده‌اند. شخصیت Drizzt قبلا هم در بازی Baldur’s Gate: Dark Alliance حضور داشت و این بازی هم به‌عنوان دنبال معنوی آن محسوب می‌شود. تریلری از بازی در جریان مراسم منتشر شد که برای اولین آن را به طرفداران معرفی می‌کند و می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

بیانیه‌ای بعد از معرفی این بازی منتشر شد که طی آن جف هاتم معاون توسعه دیجیتال استودیوی Tuque Games اشاره کرد که تیم آن‌ها از همان ابتدا مایل به ساخت این بازی بوده‌اند:

از لحظه‌ای که Tuque را راه‌اندازی کردیم، تیم ما می‌دانست که ما می‌خواهیم با اشتیاق روی D&D کار کنیم و خلاقیت را به‌سری Dark Alliance هدیه کنیم.

ما بازیکنان را از طریق Icewind Dale خشن و سخت به سفر شگفت‌انگیزی خواهیم برد، جایی که باید از عقل، سلاح‌ها و اعضای گروه استفاده کنند تا در برابر هیولاهای نمادینی که ما در مقابلشان سبز می‌کنیم، شانسی برای نجات داشته باشند.

بازی Dark Alliance در کنار دارای بودن سیستم پیشرفت به‌سبک RPG، حاوی قابلیت کاوش سیاه‌ چال‌ها و سیستم لوت گسترده خواهد بود. این سیستم‌ها برای هردو بخش couch و کوآپ آنلاین چهار نفره در دسترس خواهد بود. احتمال می‌رود جزئیات بیشتری از بازی در آینده منتشر شود.

نظرات خود را در مورد با ما درمیان گذارید. برای آگاهی از آخرین اخبار مراسم گیم اواردز، می‌توانید صفحه The Game Awards 2019 وبسایت دنیای بازی را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر