تماشا کنید: تریلر بازی New World استودیو آمازون منتشر شد [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ , 22:57:51
تریلر-بازی-New-World

تریلر بازی New World در جریان مراسم Game Awards 2019 منتشر شد و گویا سال آینده بازیکنان با یک تجربه ناب MMO در دنیای فانتزی بازی سر و کار خواهند داشت. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، در مراسم The Game Awards امسال، تریلر جدیدی برای بازی MMO و جهان باز New World منتشر شد. اولین باز آنلاین آمازون که در مقیاس بزرگی ساخته شده است، برای انتشار در ماه می ۲۰۲۰ آماده می‌شود. بازی توسط Amazon Games Studios که قبلا با نام Double Helix Games می‌شناختیم، توسعه داده شده است و با الهام از عصر اکتشافی در آمریکای شمالی قرن ۱۷ در یک فضای فانتزی ساخته شده است. New World در جزیره مرموزی به‌نام Aeternum جریان دارد و شما به‌عنوان یکی از مهاجرین این منطقه، قصد دارید که جرات رفتن به منطقه را داشته باشید و بفهمید که در این سرزمین عجیب و غریب و پر از هیولاهای زنده و یادگارهای تمدن باستانی‌اش، چه می‌گذرد.

سال گذشته بازی New World برای اولین بار معرفی شد و بازیکنان توانستند جهان اکتشافی بازی را بشناسند. در اولین نگاه‌مان به این اثر توانستیم مکانیسم‌های ساخت پایگاه، نبردها و اکتشافات در جهان بازی را نظاره کنیم. طبق مصاحبه‌ای که سازندگان بازی قبل از نمایش آن در Game Awards داشتند، آن‌ها قصد داشتند که مکانیسم‌های بازی را پس از یک دوره طولانی قرار گرفتن بازی در مرحله آلفا تست، بازنگری کنند و ابزارهای آن را تغییر دهند. باتوجه به اینکه بازی روی آمازون و استیم منتشر می‌شود، توسعه دهندگان قصد دارند که بازی برای بازیکنان بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

در سبک نام‌آشنای MMO، شما شخصیت‌های ساخته‌شده خود را برمی‌دارید و وارد چهار سرزمین بازی می‌شوید و منطقه‌های جهان باز مختلفی را فرصت کافی اکتشاف می‌کنید. در حالی که سبک MMO بیشتر روی ماموریت‌های گروهی تمرکز دارد، شما می‌توانید بسیاری از ماجراهای خود را به‌تنهایی در این بازی تجربه کنید، که شامل دریافت ماموریت‌ها، اکتشاف سیاه‌چال‌ها، کسب منابع مختلف در بازی است. اما اگر با دیگر بازیکنان هم‌تیمی شوید، می‌توانید در درگیری‌های گسترده‌تری بالغ‌بر ۱۰۰ بازیکن در میدان جنگ یا شرکت در نبردهای محاصره‌ای شرکت کنید. شما با تشکیل گروه‌هایی همراه دیگر بازیکنان، می‌توانید در مناطق مختلف Aeternum دژهای سنگی بسازید. معاون رئیس استودیو Amazon Games در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:

ما می‌خواهیم بازیکنان از لحظه‌ای که قدم در سواحل Aeternum می‌گذارند، عمق و خطرناک New World را حس کنند. تیم ما با تلاشی خستگی ناپذیر سعی داشته است که جهانی عمیق و همه‌جانبه خلق کند که چالش‌ها و سوپرایزهایی در همه جوانب را به بازیکنان تحویل دهد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم کمی از این تجربه را امروز رونمایی کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که استودیو Amazon Games Studios یک پروژه دیگر در سبک MMO دارد که در قلمرو سرزمین Middle Earth جریان دارد. این بازی رایگان که با استایل Lord of the Rings در سبک MMO ساخته شده، در جولای امسال معرفی شد و توسط Leyou Technologies و Athon Games توسعه داده شده است. اسکرین‌شات‌های منتشر شده از بازی New World را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

نظرات خود را در مورد تریلر بازی New World با ما درمیان گذارید. همچنین برای دنبال کردن اخبار کامل این مراسم، می‌توانید به صفحه The Game Awards 2019 وبسایت دنیای بازی مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر