رویداد جدید بازی Apex Legends از ماه آینده شروع خواهد شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ , 11:49:30
رویداد-جدید-بازی-Apex-Legends

رویداد جدید بازی Apex Legends تحت عنوان Global Tournament Series از ماه آینده برای کاربران PC شروع خواهد شد و جایزه ویژه‌ای برای بازیکنان نخبه در نظر گرفته شده است. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که EA و ری‌اسپاون (Respawn Entertainment) درنظر دارند تمرکز اصلی خود را روی بازی شوتر اول شخص خود یعنی Apex Legends بگذارند. وجود این بازی نه‌تنها یکی از دلایل یک‌سال استراحت مجموعه بتلفیلد (Battlefield) است، بلکه به‌نظر می‌رسد با شروع سال جدید، تورنمنت عظیمی همراه با جایزه‌های بزرگ برای بازیکنان نخبه بازی برگزار خواهد شد.

کمپانی الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد که مسابقات Global Tournament Series از ماه آینده آغاز خواهد شد و شامل تریکبی از رویدادهای آنلاین و زنده خواهد بود که روی یک سیستم مبتنی بر امتیاز قرار خواهد گرفت. این سیستم درواقع وظیفه تصمیم گیری دعوت بازیکنان به ۴ رشته مختلف در این مسابقات را برعهده خواهد داشت. از همین حالا، به‌نظر می‌رسد که این مسابقه تنها برای کاربران PC درنظر گرفته شده است. بازیکنان این پلتفرم می‌توانند در گروه‌های سه نفره وارد مسابقات شوند و تیم‌هایی که امتیاز (Global Series Points) بالاتری کسب کنند وارد ۱۰۰ تیم برتر برای دریافت جایزه اصلی رقابت خواهند شد. حال از بین این گروه‌ها هم یک تیم در نهایت به عنوان قهرمان (Global Series Champions) موفق به کسب جایزه اصلی خواهد شد.

بازی Apex Legends هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC در دسترس است. اولین رویداد Global Series از شنبه ۵ بهمن (۲۵ ژانویه ۲۰۲۰) روی پلتفرم PC شروع خواهد شد.

نظرات خود را در مورد رویداد جدید بازی Apex Legends با ما درمیان گذارید. به‌نظر شما بازی اپکس لجندز چه‌ عملکردی در رقابت با بازی‌های بتل رویال بزرگ سال همچون فورتنایت خواهد داشت. آیا از هم‌اکنون برای این مسابقات هیجان‌زده هستید؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر