استودیوی جدید Undead Labs در نیواورلینز راه‌اندازی خواهد شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ , 12:59:10
استودیوی-جدید-Undead-Labs

استودیوی جدید Undead Labs توسط جف استراین بنیان‌گذار آن در نیواورلینز راه‌اندازی خواهد شد و آن‌ها قصد خلق فرصت‌های بیشتری برای افرادی دارند که می‌توانند ایده‌های جذابی برای این صنعت داشته باشند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Undead Labs اندکی بعد از انتشار بازی State of Decay 2 در سال ۲۰۱۸ توسط مایکروسافت خریداری شد. به‌جز بروزرسانی‌های گاه و بیگاهی که برای بازی ارائه می‌شد، این استودیو از آن زمان فعالیتی نداشته است. در حالی که مقر اصلی این استودیو در شهر سیاتل قرار دارد، این استودیو به‌زودی در نیو اورلینز هم یک استودیو باز خواهد کرد. در حقیقت این استودیو قرار است که توسط جف استراین (Jeff Strain) بنیان‌گذار این شرکت اداره شود. جف در این‌ رابطه پستی را منتشر کرده است:

همان‌طور که بازیکنان State of Decay می‌دانند، ایده‌های بزرگ همیشه از شهرهای بزرگ یا محله‌های باهوش ناشی نمی‌شود. بعضی وقت‌ها قهرمان از جاهایی مثل Marshall [نام یک محله] یا Spencer’s Mill [نام یک محله] می‌آیند. به‌همین دلیل است که توسعه یک بازی نیازمند مکان بزرگ‌تری است، جایی که دانش، عقاید و ایده‌های افراد بیشتری فرصت دیده شدن داشته باشند. من [جف استراین] به‌عنوان بچه‌ی یک شهر کوچک، تصمیم گرفتم که استودیوی جدیدی را به‌عنوان آکادمی توسعه بازی‌های گسترده در نیواورلینز لوئیزیانا راه‌اندازی کنم.

شایان ذکر است که inXile Entertainment، استودیوی دیگری که توسط مایکروسافت خریداری شده است هم استودیوی دیگری را در نیواورلینز راه‌اندازی کرده است جف با پشتیبانی ایکس باکس و مایکروسافت قصد دارد که جایگاه خود را به‌عنوان رئیس این استودیو حفظ کند و فرصت‌های بیشتری را برای جمع کردن افرادی که ممکن است که در صنعت بازی نقشی داشته باشند، ارائه دهد. متاسفانه این تمام حرف‌هایی است که آن‌ها در این برهه زمانی می‌توانند در مورد راه‌اندازی یک استودیو مطرح کند، اگرچه آن‌ها قول داده‌اند که اطلاعات بیشتری را در این رابطه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. در این پست همچنین گفته شده است که احتمالا افرادی در این استودیو منتظر کار روی نسخه بعدی State of Decay باشند و تنها منتظر فرصت جدیدی هستند. با‌ این‌حال کار روی نسخه بعدی State of Decay تائید شده است.

آپدیت: مایکروسافت بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرد و توضیح داد که این ابتکار جف استراین در راستای Xbox Games Stusios نیست و یک پروژه کاملا مستقل خواهد بود. آن‌ها در راه توسعه فرصت‌های بیشتر به جف کمک خواهند کرد و تلاش‌های وی را به‌نمایش خواهند گذاشت.

نظرات خود را در مورد استودیوی جدید Undead Labs با ما درمیان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر