میزان فروش Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه عرضه مشخص شد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ , 21:30:41
میزان فروش بازی Fallen Order

سوپردیتا به تازگی گزارشی از میزان فروش Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته استودیو ریسپاون اینترتیمنت در ماه عرضه یعنی نوامبر منتشر کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

بدون شک بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را می‌توان عنوانی محسوب کرد که برخلاف سیاست‌های اخیر شرکت ناشر یعنی الکترونیک آرتز (EA) عمل کرده و یک عنوان کاملا تک نفره و عاری از پرداخت‌های درون برنامه‌‌ای بوده است. با تمام این‌ها اما Fallen Order باز هم به موفقیت بزرگی برای این شرکت تبدیل شد و علاوه بر تحسین جهانی از سوی منتقدین و بازیکنان، توانست به دومین لانچ بزرگ تاریخ از بازی‌های Star Wars در کشور آمریکا شمالی دست پیدا کند. این بازی همچنین سریع‌ترین فروش دیجیتالی در میان بازی‌های فرانچایز جنگ ستارگان را تجربه کرد.

حال وبسایت سوپردیتا (SuperData) در جدیدترین اخبار بازی، گزارش تازه‌ای منتشر کرده که اطلاعاتی از فروش Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه عرضه خود یعنی نوامبر در اختیار می‌گذارد. به نظر می‌رسد که عنوان اکشن و ماجراجویی توسعه یافته توسط استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) در ماه نوامبر ۲۰۱۹ میلادی، حدود ۲.۱۴ میلیون نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی فروش کرده است. این در حالی است که عنوان استاروارز قبلی شرکت الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Battlefront 2 در سال ۲۰۱۷ میلادی فقط نصف این فروش را در ماه نوامبر تجربه کرد.

علاوه بر این‌ها، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ششمین بازی پرفروش جهان روی پلتفرم کامپیوتر و سومین بازی پرفروش روی کنسول‌ها، درست پشت سر بازی‌های Pokemon Sword و Call of Duty: Modern Warfare، در تمام ماه نوامبر بود. این بازی همچنین توانست رکورد بزرگترین لانچ کنسولی یک بازی در تاریح فرانچایز استاروارز را کسب کند.

با توجه به موفقیتی که Star Wars Jedi: Fallen Order برای شرکت الکترونیک آرتز به ارمغان آورده، عجیب نخواهد بود که ابن شرکت دستور ساخت عناوینی مشابه را به استودیو ریسپاون بدهد. به دنبال همین موضوع، استودیو ریسپاون چندی پیش آگهی استخدام جدیدی منتشر کرد که به ساخت یک بازی جدید از استاروارز اشاره می‌کرد. در این بین، استودیو EA Motive در حال حاضر روی یک پروژه دیگر از دنیای استاروارز کار می‌کند که طبق گفته‌ها، کاملا خاص خواهد بود و ممکن است تا قبل از پایان سال مالی ۲۰۲۱ عرضه شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در پایان، نظر شما درباره موفقیت بازی Fallen Order چیست؟ آیا به ساخت دنباله‌ای از این بازی علاقه دارید؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر