بازی بزرگ بعدی اسکوئر انیکس تا مدت‌ها عرضه نخواهد شد

در ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ , 20:14:07
بازی بزرگ بعدی اسکوئر انیکس

در جدیدترین مصاحبه مجله فامیتسو، توسعه دهندگان در استودیو لومینوس پروداکشنز(Luminous Productions) از محیط کاری و بازی بعدی خود سخن گفتند و اعلام کردند بازی بزرگ بعدی اسکوئر انیکس به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. در ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید.

لومینوس پروداکشنز(Luminous Productions) یکی از استودیوهای زیر مجموعه کمپانی اسکوئر انیکس است که با هدف خلق عناوین جریان اصلی و به اصطلاح AAA ایجاد شد. در ابتدا افتتاح استودیو، هدایت تیم توسعه بر عهده آقای هاجیمه تاباتا(Hajime Tabata) بود. تیم توسعه در زمان آقای تاباتا مشغول کار روی بازی فاینال فانتزی ۱۵ و موتور بازیسازی اختصاصی لومینوس بود تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی آقای تاباتا از اسکوئر جدا شد و سرپرست جدید لومینوس؛ آقای تاکشی آراماکی(Takeshi Aramaki) در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی شد.
آقای آراماکی در بدو ورود خود اعلام کرد استودیو  مشغول توسعه یک آی‌پی جدید است.

در جدیدترین مصاحبه‌ای که مجله فامیتسو با دو تن از توسعه دهندگان لومینوس؛ خانم سایا ناکاهارا(Saya Nakahara) مدیر تولید و یوکی ماتسوزاوا(Yuuki Matsuzawa) سرپرست تیم کانسپت آرت استودیو ترتیب داده، بیشتر صحبت توسعه دهندگان پیرامون شرایط کاری موجود در استودیو بوده‌است.

لومینوس پروداکشنز زمان کاری مشخص هشت ونیم ساعته را دارد و تمامی کارکنان موظف‌اند به این زمان پایبند باشند تا در برهه نزدیک به عرضه بازی نیاز به اضافه کاری و به اصطلاح کرانچ (crunching)نباشد.
در بخشی از مصاحبه خانم ناکاهارا به ارتباط و شیمی بسیار خوب بین کارمندان اشاره می‌کند و می‌گوید از حدود یک سال پیش که به تیم اضافه شده‌است ارتباط بسیار خوبی بین او و دیگران شکل گرفته‌است. وی همچنین می‌گوید نظر تمامی کارکنان فارغ از مقام اجرایی یا سابقه کاری آن‌ها دارای اهمیت است و در محصول در دست توسعه استفاده می‌شود و این درحالی است که در بسیاری از استودیوها، بویژه استودیوها ژاپنی خلاف این شنیده‌ می‌شود.

هنگامی از آن دو درباره بازی بزرگ بعدی اسکوئر انیکس پرسیده شد اعلام کردند بازی بسیار عظیم خواهد بود و تا معرفی آن مدت زیادی باقی مانده اما؛ لومینوس پروداکشنز سخت مشغول کار روی این پروژه است. آقای ماتسوزاوا ادامه داد:

حقیقتا چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. ما روی کلیت برخی از المان‌ها بازی تصمیم گیری کرده‌ایم اما المان‌ها بسیار دیگری همچنان نامشخص باقی مانده‌اند. افرادی همچون من که در صدر تیم توسعه قرار دارند، اکنون به شدت درگیر پروژه هستند. این یک عنوان(IP) کاملا جدید است و خب مسلما با دیگر فعالیت‌هایی که ما تا کنون انجام داده‌ایم تفاوت زیادی دارد بنابراین؛ این پروژه وقت و انرژی بسیار زیادی را می‌طلبد.

بازی بزرگ بعدی اسکوئر انیکس

اعضای لومینوس پروداکشنز تا کنون چندین مصاحبه با محوریت موتور توسعه گرافیک بازی و المان‌ها مختلف موجود در بازی انجام داده‌اند.
مدیر عامل سابق لومنیوس پروداکشنز پس از ترک استودیو و افتتاح استودیو متعلق خود، اکنون مشغول توسعه عنوان در ژانر ورزشی-نقش آفرینی با نام The Pegasus Dream Tour است که در بهار ۲۰۲۰ برای گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی قبلی لومینوس پروداکشنز؛ فاینال فانتزی ۱۵ به دلیل دنیای وسیع و زیبا، گیم‌پلی متنوع و جذاب و موسیقی‌ فوق‌العاده و به‌یادماندنی از دنیای بازی نمره عالی ۹ را دریافت کرده‌است. شما می‌توانید نقد وبررسی این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر