طراحی صدای بازی Resident Evil 3 یکی از جنبه‌های مهم گیم‌پلی آن است

در ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ , 14:57:23
طراحی-صدای-بازی-Resident-Evil-3

گویا طراحی صدای بازی Resident Evil 3 اهمیت مهم‌تری در این بازسازی خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند احساس تنش‌زاتری را احساس کنند. همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، این روز‌ها جزئیات بسیاری از ریمیک بازی موردانتظار Resident Evil 3 منتشر می‌شود که می‌توان به جزئیات بزرگی که بازی از نسخه اوریجینال خود به‌ارث برده است و همچنین آیتم‌ها و المان‌هایی که متاسفانه از نسخه اصلی به نسخه بازسازی راه نخواهد یافت، اشاره کرد. علاوه بر همه‌ی این موارد، به‌نظر می‌رسد که یکی از جنبه‌های مهم بازی روی طراحی صدای بازی تکیه خواهد داشت.

در جدیدترین شماره از مجله اختصاصی پلی‌استیشن (PlayStation Magazine) بریتانیا که مربوط به فوریه سال ۲۰۲۰ می‌شود، پیتر فابیانو تهیه کننده بازی درمورد نقش بزرگی که صدا در این بازی نسبت به بازسازی قبلی مجموعه (Resident Evil 2 Remake) خواهد داشت، صحبت‌هایی را مطرح کرد. همراه با یک شهر بزرگ‌تر و دشمنان متنوعی که بازیکنان را در شرایط مختلف احاطه می‌کنند و باحضور جذاب نمسیس، توجه به صداهای موجود در بازی می‌تواند تفاوت بزرگی را در تجربه هر بازیکن ایجاد کند. فابیانو همچنین اضافه کرد که «هر گوشه‌ای از بازی که بروید می‌تواند دوئلی برای مرگ باشد». صداگزاری در این صحنه‌ها اهمیت بسیاری دارد و قدم‌های دشمن را در حالی که به شما نزدیک می‌شوند، نشان می‌دهد. وی در این رابطه اضافه کرد:

صدا بسیار مهم است، مخصوصا در بازی‌های ترسناک و ما همیشه در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که طراحی صدا احساس تنش‌زا تری را به بازی القا کند. ما از طراحی صدای مشابه بای Resident Evil 2 استفاده می‌کنیم و حتی برخی از طراحان صدای این بازی در اثر فعلی حضور خواهند داشت.

ریمیک بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۳ آوریل) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد. همزمان با این اثر بازی Resident Evil: Resistance هم که تماما روی جنبه‌های چندنفره تمرکز دارد، برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد طراحی صدای بازی Resident Evil 3 با ما درمیان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر