پلی‌استیشن ۵ چندین عنوان انحصاری در زمان عرضه خواهد داشت

در ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ , 22:49:52
بازی های انحصاری پلی استیشن 5 در زمان عرضه

بر اساس گزارش اینسایدر‌ها، بازی های انحصاری پلی استیشن ۵ در زمان عرضه بر خلاف  Xbox Series X فقط برای همین کنسول عرضه می‌شود. در ادامه همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، طرفداران پلی‌استیشن باید منتظر عرضه عناوین انحصاری زمان عرضه کنسول نسل بعد باشند. چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که بازی‌های انحصاری اوایل نسل بعد اکس باکس برای همه کنسول‌های مایکروسافت عرضه می‌شود. این یعنی بازی‌های انحصاری یک یا دو سال اول نسل بعد در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس قابل تجربه خواهد بود. طبق اعلام یکی از خبرنگاران کوتاکو و به گزارش یکی از اینسایدر‌ها، کنسول نسل بعد سونی عناوین انحصاری برای نسل بعد در زمان عرضه خواهد داشت.

این نقل قول به یکی از پادکست‌های کوتاکو که مربوط به تاریخ چهارم دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی است، باز می‌گردد.  در این پادکست در مورد اطلاعات کنسول‌های نسل بعد که توسط یک اینسایدر اعلام شده صحبت شد. زمانی که در مورد عناوین زمان عرضه کنسول صبحت می‌کردند، به بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ در زمان عرضه اشاره شد.

این مورد با توجه به سیاست اخیر مایکروسافت در مورد بازی‌های انحصاری قابل توجه است. در مصاحبه‌ای که اخیرا با رییس استودیو‌های مایکروسافت یعنی آقای مت بوتی (Matt Booty) انجام شده، او به هدف مایکروسافت در نسل بعد اشاره کرده است. طبق گفته آقای مت بوتی هدف مایکروسافت در نسل بعد در دسترس بودن همه بازی‌ها از زمان عرضه Xbox Series X در همه دستگاه‌های خانواده ایکس باکس است. در واقع این موضوع به سیاست Xbox Play Anywhere اشاره دارد.

صحبت آقای بوتی با پیش بینی‌های خبرنگار کوتاکو در پادکست ذکر شده یکی است. در ادامه شرایط انحصاری‌های پلی‌استیشن ۵ اشاره شد که  برنامه ایکس باکس برای انحصاری‌های زمان عرضه نسل بعد مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت تلاش می‌کند بازی‌های خود را در هر دستگاه موجود قابل بازی کند. این بحث با صحبت درباره انحصاری‌های سونی و مایکروسافت و رقابت این دو با یکدیگر ادامه پیدا کرد. به وضوح می‌توان دید که استراتژی دو رقیب برای نسل بعد کاملا با هم متفاوت است. در این بین مایکروسافت با Xbox Series X به دنبال تضعیف سلطه پلی‌استیشن در بازار با عرضه خدمات و سرویس‌های انقلابی مانند گیم پس است.

با تمام این تفاصیر و با توجه تایید عرضه انحصاری بازی جدید Gearbox یعنی Godfall برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نباید منتظر تغییر استراتژی‌های بازاریابی سونی باشیم. هر دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و Xbox Series X در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه خواهند شد. برای اطلاعات از اخبار بازی های انحصاری پلی استیشن ۵ در زمان عرضه با ما همراه باشید.

نظرات خود را درباره بازی‌ های انحصاری پلی‌ استیشن ۵ با ما به در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر