تماشا کنید: تریلر فصل چهارم بازی Apex Legends منتشر شد

در ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ , 08:00:19
تریلر-فصل-چهارم-بازی-Apex-Legends

تریلر فصل چهارم بازی Apex Legends ساعت ۹:۳۰ دیشب به‌وفت ایران پخش شد و همزمان با ارائه نمایشی از شخصیت جدید بازی، اطلاعات جدیدی از سلاح‌ها و آیتم‌های جدید بازی هم ارائه شد. همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی ری‌اسپاون (Respawn Entertainment) در تلاش است تا بهترین شروع خود را با فصل چهارم اپکس لجندز (Apex Legends) داشته باشد. بالاخره بعد از تیزرهای خسته‌ کننده، دیشب تریلر جدید این فصل با نام Apex Legends: Assimilation پخش شد. این تریلر دوشنبه ساعت ۹:۳۰ شب منتشر شد و توانستیم علاوه بر Revenant شخصیت جدید بازی، دلیل حضور وی در آثار اپکس را نیز مشاهده کنیم. این تریلر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

فصل چهارم بازی Apex Legends با معرفی سلاح‌های جدید، سربازان اضافه شده و سیستم جدید رتبه‌بندی مشخص شد. شخصیت فورگ (Forge) نیز که پیش از این توسط نیروی اسرارآمیزی کشته شده بود، معرفی شد. بعدها یک تریلر انیمیشنی از این شخصیت اسرارآمیز که Revenant نام دارد منتشر شد و فهمیدیم که چه گذشته تاریکی دارد. در خبرهای دیگر این بازی داشتیم که رویداد Global Tournament Series در طی ماه گذشته شروع شد و بازیکنان می‌توانستند در تیم‌های چندنفری به رقابت پرداخته و وارد ۱۰۰ تیم اصلی جهت دریافت جایزه شوند. الکترونیک آرتز با برگزاری این رویداد نشان داد که چه برنامه‌های بزرگی برای این ip خود دارد. بازیکنان این پلتفرم می‌توانند در گروه‌های سه نفره وارد مسابقات شوند و تیم‌هایی که امتیاز (Global Series Points) بالاتری کسب کنند وارد ۱۰۰ تیم برتر برای دریافت جایزه اصلی رقابت خواهند شد. حال از بین این گروه‌ها هم یک تیم در نهایت به عنوان قهرمان (Global Series Champions) موفق به کسب جایزه اصلی خواهد شد.

بازیکنان در این فصل انتظار یک بتل پس به‌همراه اقلام تزئینی جدیدی را انتظار دارد که باید در کنار قهرمان جدید بازی، سلاح‌های بیشتر و بازگشت پادشاه کانیون، در این فصل در اختیار قرار بگیرند. در ادامه اطلاعات بیشتری از این فصل ارائه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تریلر فصل چهارم بازی Apex Legends با ما درمیان گذارید. فکر می‌کنید در این فصل شاهد چه عملکردی از بازی خواهیم بود و تا چه حد برای تجربه آن هیجان‌زده هستید؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر