خیلی مقاله خوبی بود، بنظر من چند سالی هست استودیوهای بازیسازی دچار کمبود محتوا شدند،مثلا یک بازی که ایده ای داره به یکباره میبینید در بازیهای دیگه هم دقیقا همون ایده جدید هست. خاطرم هست چندسال پیش بازیهای زیادی تقریبا در یک محدوده زمانی منتشر شدن که همشون از تیروکمان استفاده میکردند، که تا قبل از اون خیلی در بازیهای معروف نبود، حتی اساسین زوبین داشت نه کمان… بازیهای فارکرای۳ کرایسیس۳ تامل رایدر و… با ورود نسل هشتم که ریمستر و ریمیک بهونه خوبی شد تا از خلق ایده جدید فرار کنند. این فقدان ایده بنظرم پر رنگتر از نکات دیگر است ۵۰ برای پاسخ، وارد شوید