هریسون فورد تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 را افشا کرد

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ , 18:50:47
هریسون فورد تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 را افشا کرد

«هریسون فورد» (Harrison Ford) در طی گفت و گویی با خبرنگار برنامه CBS Sunday Morning تاریخ اکران فیلم «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) را لو داد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون همراه دنیای بازی باشید.

در اوایل ماه جاری امسال، «کاتلین کندی» (Kathleen Kenedy)، رییس شرکت فیلم‌سازی «لوکاس فیلم» (Lucas Film) تایید کرد که پنجمین قسمت سری فیلم‌های Indiana Jones در واقع ادامه مستقیم فیلم‌های قبلی خواهد بود و طبق معمول، Harrison Ford در نقش نمادین باستان شناس ماجراجو در این فیلم هم ایفای نقش می‌کند. در مصاحبه اخیر فورد با خبرنگار برنامه CBS Sunday Morning به طور رسمی اعلام کرد که در Indiana Jones 5 حضور دارد و علاوه بر آن افشا کرد که فیلم‌برداری اثر تقریبا در دو ماه دیگر آغاز و خود فیلم نیز در تاریخ ۹ جولای سال ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

بخشی از سخن فورد در طی گفت و گویی با برنامه CBS Sunday Morning این چنین بود:

من همیشه خوشحال می‌شوم که به این شخصیت‌ها باز‌می‌گردم. می‌دانید وقتی که ما فرصتی برای تولید یک قسمت دیگر داریم زیرا مردم از تماشای قسمت‌های قبلی [ایندیانا جونز] لذت برده‌اند. من احساس می‌کم که باید مطمئن شویم که تلاش‌های خود به همان اندازه که کار را آغاز کرده‌ایم، بلند پروازانه باشد. شما احساس مسئولیت در قبال مشتریان خود دارید. من فکر می‌کنم که طرفدارانم نسبت به مشتری‌ها به دیدن فیلم‌های من می‌روند. طرفداران برای من عجیب هستند اما همیشه چنین است. اما واقعیت این است که این افراد همیشه از کارم حمایت می‌کنند و من نسبت به کیفیت خدمتی که ارائه می‌دهم به آن‌ها مسئول و وفادار هستم که این مسئله احساس بهتری به من دست پیدا می‌دهد.

ساخت Indiana Jones 5 از سال ۲۰۱۶ با حضور «استیون اسپلیبرگ» (Steven Spielberg) که کارگردانی تمامی فیلم‌های قبلی ایندیانا جونز را انجام داده بود، آغاز شد و همچنان انتظار می‌رود که پنجمین قسمت را با فیلم‌نامه نوشته شده از سوی «دیوید کپ» (David Koepp) جلوی دوربین می‌برد.

اولین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز در سال ۱۹۸۱ با عنوان Indiana Jones: Raiders of the Lost Arks در سینماها اکران شد که حول محور باستان شناس جنجالی و معروف با نام ایندیانا جونز بود. این فیلم به عنوان یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما نام برده می‌شود و به علت محبوبیت و فروش فوق العاده در گیشه، لوکاس فیلم چهار دنباله دیگر از این شخصیت ساخت که همه‌ی آن‌ها با استقبال بی‌نظیری از سوی طرفداران و مخاطبان سینما روبرو شدند. سری فیلم‌های Indiana Jones در مجموع بیش از ۲ میلیارد دلار فروش داشته است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر