شرکت امبریسر گروپ استودیوی سیبر اینتراکتیو را خریداری کرد

در ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ , 11:00:21
استودیوی سیبر اینتراکتیو

شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group)، که در حقیقت مالک شرکت‌های تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و کوخ مدیا (Koch Media) محسوب می‌شود، استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) را خریداری نمود. این استودیو ساخت عنوان World War Z و همچنین پورت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 را در کارنامه‌ی خود دارد.

طبق اخرین اخبار بازی ارائه شده، شرکت امبریسر گروپ با مجموع رقم ۵۲۵ میلیون دلار برای خرید سیبر اینتراکتیو به توافق رسیده است. آقای لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیرعامل و بنیان‌گذار امبریسر گروپ، صحبت‌هایی در خصوص خرید استودیوی سیبر اینتراکتیو مطرح کرد.

وی اظهار داشت:

سیبر اینتراکتیو از مدت‌ها قبل به دلیل سابقه‌ی کاری خوب در توسعه‌ی عناوینی با کیفیت، در رادار ما بوده است. حرکت جاه‌طلبانه‌ی آن‌ها در سال‌های اخیر به سمت پروژه‌های سرمایه‌محور مانند World War Z که فروشی بیش از ۳ میلیون نسخه را تجربه کرده، بسیار چشم‌گیر بوده‌اند. در حالی که سیبر اینتراکتیو به عنوان یک شرکت مستقل در امبریسر گروپ باقی می‌ماند، ما مشتاقانه به دنبال همکاری با این استودیو خواهیم بود تا تا توانایی‌های خود را در خلق و بازاریابی عناوین برتر بالا ببریم.

همچنین آقای متیو کارچ (Matthew Karch)، مدیر استودیوی سیبر اینتراکتیو در سخنانی اظهار داشت:

در طول ۱۹ سال گذشته، ما به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل خواهان زیادی داشته‌ایم. با حضور شرکت امبریسر گروپ، ما یک شریک عالی را پیدا کردیم. ما به شدت برای پروژه‌های مشترکمان در آینده هیجان‌زده هستیم.

امبریسر گروپ که پیش از این با نام تجاری تی‌اچ‌کیو نوردیک شناخته می‌شد، تاکنون بیش از ۱۲ استودیو را در زیر چتر حمایتی خود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر