سازندگان معتقدند Ori and the Will of the Wisps به یکی از بازی های ماندگار مترویدوانیا تبدیل میشود
اعضای تیم Moon Studios با ساخت Ori and the Will of the Wisps به دنبال اثر گذاری در صنعت گیم هستند و معتقداند این عنوان به یکی از بازی های ماندگار مترویدوانیا تبدیل خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
ژانر قدیمی مترویدوانیا (Metroidvania) مدتها به دست فراموشی سپرده شده بود اما در چند سال اخیر با عرضه عناوینی مانند Hollow Knight ،Dead Cells و Ori and the Blind Forest این ژانر مجددا احیا شد و هماکنون میتوانیم آن را یکی از ژانرهای برجسته سالهای اخیر به حساب آوریم.
ساخت و توسعه یک بازی ویدیویی چالشهای خاص خود را دارد، بخشی از آن در مورد ایجاد یک نام و اعتبار برای ساخته خود آنهم در ژانری یک با شاهکارهای فراوان اشباع شده و بخشی از آن ساخت دنباله برای عنوانی است که با اقبال مخاطبان و منتقدان رو به رو شده. در مورد جدیدترین ساخته Moon Studios هر دو مورد صدق میکند.
در مصاحبهای با وبسایت Gamingbolt، آقای دنیل اسمیت (Daniel Smith) تهیه کننده ارشد استودیوهای مایکروسافت و تهیه کننده بازی Will of the Wisps درباره اثر گذاری این عنوان در ژانر Metroidvania سخن میگوید. وی درباره عناوین مانند Hollow Knight و Dead Cells اینکه چگونه آنها با ترکیب داستان جذاب، طراحی هنری، سیستم مبارزات و توانایی فنی بالا خود را ماندگار کردهاند. آقای اسمیت معتقد است بازی جدید Moon Studios آنها را نیز پشت سر خواهد گذاشت:
ما عاشق این ژانر هستیم. بازیهایی مانند Hollow Knight ،Dead Cells ،Bloodstained و … تاثیر بسزایی در پیشرفت ژانر داشتهاند. در چنین ژانری که پر از عناوین شاهکار است، ما میخواهیم Ori and the Will of the Wisps در این ژانر خود را مطرح کند و اثر منحصر به فرد خود را روی ژانر بگذارد. ما این کار را به کمک داستان جذاب، طراحی هنری، سیستم مبارزات و توانایی فنی بالا انجام میدهیم. فکر میکنم این بازی بتواند از رقبای نامدار خود پیشی بگیرد.
عنوان Ori and the Will of the Wisps بیست و یکم اسفندماه (یازدهم مارس) برای پلتفرمهای Xbox One و PC عرضه میشود. به تازگی سازندگان بیست دقیقه ابتدایی گیمپلی بازی را منتشر کردهاند.