تماشا کنید: تاریخ عرضه Command and Conquer Remastered Collection مشخص شد

در ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ , 19:30:20
تاریخ عرضه Command and Conquer Remastered

امروز تریلر جدید و تاریخ عرضه Command and Conquer Remastered Collection توسط EA اعلام شد. این بازی در دو فروشگاه استیم و Origin در دسترس خواهد بود. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

پس از مدت‌ها انتظار کمپانی الکترونیک آرتز با نمایش تریلر جدید بازی Command and Conquer Remastered، نگاهی جامع و عمیق به گیمپلی این عنوان و ویژگی‌های کلیدی آن داشت. این بازی توسط استودیو Petroglyph در دست توسعه است. در این ریمستر کات سین‌های سینمایی نسخه اصلی بازی با بالاترین کیفیت بازسازی شده‌اند و سطح کیفی بازی، با عناوین نسل هشتم برابری می‌کند.

در کنار تمام این موارد، در این تریلر تاریخ عرضه Command and Conquer Remastered مشخص می‌شود. این بازی روز جمعه شانزدهم خردادماه ۹۹ (پنج ژوئن ۲۰۲۰) برای رایانه‌های شخصی با قیمت $۱۹.۹۹ دلار در فروسگاه‌های استیم و Origin عرضه می‌شود. این بازی در دسته عناوین Origin Access Premier قرار می‌گیرد. این ریمستر مجموعه‌ای متشکل از دو عنوان اول از مجموعه Command and Conquer، یعنی Tiberian Dawn و Red Alert به همراه بسته‌های الحاقی Covert Ops ،Counterstrike و The Aftermath است.

طبق اطلاعاتی سازندگان به اشتراک گذاشته‌اند، در این ریمستر در کنار جلوه‌های بصری و کنترل‌های آپدیت و امروزی، پشتیبانی از رزولوشن ۴K، موسیقی‌های متن بازسازی شده، مپ‌های جدید، بخش چند نفره و قابلیت شخصی سازی وجود خواهد داشت.

در پایان شما را به تماشای تریلر مهیج Command and Conquer Remastered دعوت می‌کنیم:

نظرات خود را در مورد تریلر جدید و تاریخ عرضه Command and Conquer Remastered Collection با ما درمیان گذارید. فکر می‌کنید بازی چه عملکردی خواهد داشت و طرفداران می‌توانند سطح کیفی موردانتظار خود را تجربه کنند؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر