تماشا کنید: تریلر زمان عرضه State Of Decay 2 Juggernaut منتشر شد

در ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ , 16:30:20
تریلر زمان عرضه State Of Decay 2 Juggernaut

پس از گذشت نزدیک به دو سال از زمان عرضه نسخه اورجینال State Of Decay 2، سازندگان قصد دارند ادیشن ویژه بازی با نام Juggernaut را منتشر کنند. برای تماشای تریلر زمان عرضه State Of Decay 2 Juggernaut و توضیحات این نسخه در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

بازی State Of Decay توانست با تلفیق دنیایی آخرالزمانی با یک شبیه ساز زندگی و افزودن المان‌های منحصر به فرد، به عنوان بدل شود که ارزش تجربه را داشته باشد. این بازی سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Undead Labs ساخته و توسط مایکروسافت برای پلتفرم‌های Xbox 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. دنباله این بازی، State Of Decay 2 نیز روند مشابه‌ای را در پیش گرفت. از نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان نوآوری و پیشرفت بازی در زمان عرضه به اندازه‌ای نبود که یک دنباله‌ خوب تلقی شود. از زمان عرضه توسعه دهندگان در تلاش بودند تا با عرضه بروزرسانی‌های فراوان عنوان خود را توسعه دهند. سازندگان قصد دارند نسخه ویژه از بازی با نام Juggernaut را عرضه کنند.

تریلر زمان عرضه State Of Decay 2 Juggernaut دسته‌ فراوان زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد که توسط شخصیت‌های بازی به روش‌های گوناگون کشته می‌شوند. این نسخه بازی علاوه بر تمام بسته‌های گسترش دهنده و بروزرسانی‌ها، موارد جدیدی نظیر اسلحه‌های گوناگون را به بازی اضافه می‌کند. همچنین بخش‌هایی از نسخه اصلی مانند بخش آموزشی بازی در این نسخه بازسازی شده‌اند. اطلاعات بیشتر پیرامون ویژگی‌های ادیشن Juggernaut را از اینجا مطالعه نمایید.

بازی State Of Decay 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است. دارندگان این نسخه رایگان به ادیشن Juggernaut دست خواهند یافت.

در پایان شما را به تماشای تریلر دعوت می‌کنیم:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر