آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 با تاخیر عرضه می‌شود

در ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ , 21:00:21
آپدیت-جدید-بازی-Star-Wars-Battlefront-2

گویا آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های ناشر بازی در مورد سلامتی کارکنانش، با تاخیر عرضه خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

با شیوع ویروس خطرناک کووید-۱۹، وضعیت فعالیت اکثر شرکت‌های جهانی با اختلال مواجه شده‌اند. همین امر باعث شده تا پروژهای کاری و فعالیت‌های تجاری شرکت‌های مختلف بازی‌سازی با اختلال روبه‌رو شوند. بیشتر همایش‌های بین المللی بخاطر شیوع این ویروس به طور کامل لغو شده‌اند و برخی دیگر هم به تعویق افتاده‌اند. امسال رویداد E3 ۲۰۲۰ به طور کامل لغو شد و مراسم GDC ۲۰۲۰ هم تا تابستان سال جاری به تعویق افتاد.

در ادامه این اخبار، شرکت‌ بازی‌سازی Dice کارکنان خود را به “دور کاری” اجباری فرستاد که این امر منجر به تاخیر در عرضه بروزرسانی بزرگ Battle of Scarif برای بازی Star Wars Battlefront 2 تا اواخر فروردین شده است. طبق بیانیه رسمی شرکت Dice، از این پس تمامی کارکنان این شرکت در خانه‌هایشان بر روی این بازی کار خواهند کرد.

کار بر روی این بازی ادامه خواهد داشت، اما تعدیل کارکنان از محیط استودیو با خانه‌هایشان باعث بروز برخی اتفاقات در روند کاری شده است. در حال حاضر ما این روندها را ساده سازی می‌کنیم و با پیشرفت به جلو سازگار می‌شویم. با این نتایج ما تصمیم گرفتیم تا تاریخ انتشار این بروزرسانی را تا اواسط ماه آپریل (اواخر فروردین) به تعویق بیاندازیم. این تاریخ جدید در برنامه اهداف زمانی ما است. با ادامه این شرایط، توسعه‌دهندگان ما تاریخ نهایی را به شما اعلام خواهند کرد.

بروزرسانی Battle of Scarif قرار است شامل مکان‌های جدید برای بخش Co-op و Heroes vs. Villains باشد و همچنین قرار است در این بروزرسانی شاهد یک قهرمان و یک Villain جدید برای این بازی باشیم. بازی Star Wars Battlefront 2 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظرات خود را پیرامون تاخیر آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 با ما به‌اشتراک گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر