تاریخ انتشار و شخصیت‌های قابل کنترل در بازی NieR Reincarnation مشخص شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ , 21:25:09
اسکوئر انیکس,بازی موبایل NieR

تاریخ انتشار بازی NieR Reincarnation مشخص شد. همچنین، از طریق یک کراس-اور شخصیت‌های ۲B ، ۹S و A2 نیز قابل کنترل خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو Square Enix در ۲۴ دسامبر یک استریم زنده را با حضور یوکو تارو و برخی از کارمندان برای مجموعه NieR برگزار کرد. طی این مراسم تاریخ انتشار بازی NieR Reincarnation نیز مشخص شد. این عنوان در ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ (۳۰ بهمن) برای iOS و Android در ژاپن منتشر می‌شود.
در حالی که بازی NieR Reincarnation در سپتامبر در آمریکای شمالی و اروپا رونمایی شد، حساب انگلیسی توییتر این بازی در حال حاضر تاریخ انتشار را به اشتراک نگذاشته است.
علاوه بر این، سازندگان اعلام کردند که قهرمانان بازی NieR Automata از طریق یک رویداد مشترک در NieR Reincarnation حضور پیدا می‌کنند. این رویداد که Collab نام دارد از زمان انتشار بازی یعنی ۱۸ فوریه (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود. توجه داشته باشید که به احتمال زیاد این یک رویداد محدود برای جذب طرفداران بازی NieR Automata به دنیای بازی NieR Reincarnation در هنگام راه‌اندازی خواهد بود.

 

روز گذشته اسکوئر انیکس خبر از ساخت بازی موبایل NieR داد. این بازی که NieR Re[in]carnation نام دارد، برای پلتفرم‌های اندروید و ios منتشر می‌شود و دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به رویکردی مثبتی که منتقدان و مخاطبان نسبت به جدیدترین عنوان مجموعه Autommata ،Nier داشتند. انتظار می‌رفت اسکوئر انیکس در مراسم برزگداشت ۱۰ سالگی این مجموعه، خبر از ساخت نسخه جدید بدهد. روز گذشته این مهم محقق شد اما، پلتفرم‌های مقصد کمی دور از تصور بودند. اسکوئر انیکس خبر از بازی موبایل NieR برای پلتفرم‌های اندورید و ios داد. این عنوان با نام NieR Re[in]carnation شناخته می‌شود و توسط اپلای‌بات (Applibot) توسعه می‌یابد. این استودیو توسعه‌ بازی‌های موبایل  سابقه توسعه Legend of the Cryptids را در کارنامه دارد.

در کنار معرفی NieR Re[in]carnation، تیزری نیز از این عنوان منتشر شده‌است که در ادامه می‌توانید تماشا کنید. دختری که در تیزر دیده می‌شود شباهت‌هایی با شخصیت‌های ۲B و A2 از عنوان  NieR: Automata دارد.

براساس اطلاعاتی که در وبسایت رسمی اسکوئر انیکس منتشر شده بازی NieR Re[in]carnation عنوانی رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود که در ژانر نقش-آفرینی جریان دارد.

در پایان شما را به تماشای تیزر منتشر شده از این عنوان دعوت می‌کنیم:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر