تفاوت گرافیکی PS5 و Xbox Series X در عناوین انحصاری خواهد بود.

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ , 15:00:19
تفاوت-گرافیکی-ps5-و-xbox-series-x

تفاوت گرافیکی PS5 و Xbox Series X ؛ قدرت رندرینگ و رزولوشن کنسول‌های نسل بعد، از بحث‌های داغ روزهای اخیر است؛ ولی بنظر می‌رسد که تفاوت این تفاوت فقط در عناوین انحصاری خواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید. قدرت و معماری تکنولوژی هر دو کنسول، از بحث‌های جنجالی نسل‌های اخیر است که با استفاده از آن، هواداران پیروز نهایی نسل بعد را مشخص می‌کنند. بدیهی است که پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس از معماری و تکنولوژی منحصر به فرد خود استفاده خواهند کرد؛ اما مهم‌ترین دغدغه بازیکنان در سال‌های اخیر، کیفیت بیشتر بازی‌ها است.

با اینکه به صورت رسمی نسل نهم دنیای بازی‌های رایانه‌ای به صورت رسمی شروع نشده، و تا آشنایی کامل سازندگان با قدرت‌های سخت افزاری این دو کنسول و ساخت یک عنوان با کیفیت که از حداکثر توانایی آن‌ها استفاده کند، زمان زیادی باقی مانده، اما به عقیده طراح ارشد بازی Quantum League قطعا تفاوت گرافیکی در این دو کنسول فقط در عناوین انحصاری آن‌ها مشاهده خواهد شد.

اخیرا در مصاحبه سایت Gaminbolt با آقای بالتازار اوگر، طراح ارشد بازی Quantum League درباره تفاوت گرافیکی دو کنسول نسل بعد اینگونه صحبت کرد:

من فکر می‌کنم که بازی‌های انحصاری ایکس باکس با برنامه‌ریزی، بیتشر می‌توانند از قدرت سخت‌افزاری این کنسول استفاده کنند. همچنین ممکن است با این وجود عمر نسل بعد نیز بیشتر شود. به هر ترتیب، تمام توسعه‌دهندگان بازی‌های مولتی پلتفرم، بدلیل محدودیت سخت‌افزار کنسول ضعیف‌تر، آن را به‌عنوان هدف ساخت و بهینه بازی خود انتخاب می‌کنند.  با توجه به این موضوع تنها برتری که می‌توانم برای اکس‌باکس سری اکس مجسم کنم، نرخ‌ فریم‌های پایدارتر با رزولوشن‌های بسیار بالا است.

به گفته کمپانی مایکروسافت نیز، بازی‌هایی که در آینده برای کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شوند، برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و با توجه به محدودیت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل هشت نسبت به نسل نهم، باید دید که سازندگان تا چه حد توانایی ساخت عنواین متناسب با دو نسل را دارا هستند و از طرفی چقدر طول می‌کشد که تمامی سازندگان تمرکز خود را روی ظرفیت کنسول‌های نسل بعد بگذارند.

نظرات خود را پیرامون تفاوت گرافیکی PS5 و Xbox Series X با ما درمیان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر