قیمت Xbox Series X عامل حیاتی از نگاه فیل اسپنسر است

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ , 15:00:08
قیمت-xbox-series-x

بعد از رونمایی کامل از کنسول‌های نسل بعد، شایعات درباره قیمت آن‌ها نیز افزایش یافته است. عده‌ای از تحلیلگران بر این باورند که قیمت کنسول‌های نسل بعد بدلیل معماری بروز آن، افزایش قابل توجهی خواهد داشت. با دنیای بازی همراه باشید.

آقای فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، درباره کنسول نسل بعدی این کمپانی صحبت‌های جدیدی ارائه کرده است. در حال حاظر کمپانی مایکروسافت تقریبا به صورت کامل از کنسول بعدی خود یعنی Xbox Series X رونمایی کرده است. از طراحی کنسول گرفته تا سخت افزار و قابلیت‌های ارتقا یافته جدیدترین عضو خانواده ایکس باکس که همه آن‌ها به طور کامل معرفی شده‌اند و در حال حاظر فقط قیمت این کنسول در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به عقیده تحلیلگران، قدرت فوق‌العاده کنسول‌های نسل بعد هزینه‌های هنگفتی در دستان دو کمپانی سونی و مایکروسافت گذاشته است و از طرفی نیز با شیوع ویروس کرونا و توقف خط تولید کارت‌های گرافیکی و قطعات مورد نیاز کنسول‌ها، انتظار می‌رود که دو کمپانی مذکور نتوانند قیمت‌های مناسبی که برای کنسول‌های پلی‌استیشن۵ و ایکس باکس سری ایکس برنامه‌ریزی کرده بودند را در عمل پیاده کنند. به هر حال قیمت‌ها چگونه خواهد بود؟ آقای اسپنسر همچنان آماده نیست تا از قیمت نهایی ایکس باکس جدید پرده‌برداری کند، اما می‌داند که مهم‌ترین عامل قیمت این کنسول‌ها است.

در مصاحبه سایت IGN با رئیس بخش ایکس باکس، آقای اسپنسر کمی در رابطه با کنسول نسل بعدی مایکروسافت صحبت کرده است. در پادکست سایت مذکور، صحبت‌های زیادی در رابطه با نسل بعد و حتی احتمال تاخیر ایکس باکس سری ایکس بابت شیوع ویروس کرونا انجام شده بود، اما وقتی صحبت از قیمت‌ کنسول‌ مایکروسافت شد، آقای اسپنسر  توضیح داد که قیمت Xbox Series X عاملی مهم و حیاتی برای هوادارن خواهد بود و او از این اهمیت آگاه است.

او در این پادکست اشاره کرد که قیمت این کنسول در روز عرضه، معقول خواهد بود و او با همکاری ساتیا نادِلا (Satya Nadella) مدیرعامل مایکروسافت و اِمی هود (Amy Hood)، مدیر مالی این شرکت، برنامه‌های خوبی برای عرضه این کنسول در روز اول انتشار خواهند داشت. به هر حال دو کمپانی سونی و مایکروسافت برای عرضه کنسول‌های خود در سال ۲۰۲۰ پافشاری می‌کنند و ما تا معرفی قیمت نهایی کنسول‌های نسل نهم فاصله چندانی نداریم.

نظر خود را پیرامون قیمت Xbox Series X و کنسول‌های نسل بعد را با ما به اشتراک بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر