جان ریس دیویس از احتمال حضور خود در پنجمین فیلم Indiana Jones گفت

در ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ , 15:20:50
Indiana Jones

فیلم بعدی Indiana Jones توسط استودیوی لوکاس‌فیلم در حال ساخت است، اما آیا شخصیت محبوب و نوستالژیک، صلاح، در این ماجراجویی جدید حضور خواهد داشت؟ برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

در طی یک گفتگو بین سایت Comingsoon و بازیگر ولزی، جان ریس دیویس، (The Lord of the Rings Trilogy ، The Shannara Chronicles‌) درباره پخش فیلم ترسناک کلاسیک Grizzly II: Revenge توسط کمپانی گراویتس ونچرز در ۸ ژانویه، وی بطور کوتاه به احتمال حضورش در فیلم بعدی Indiana Jones اشاره کرد.

ریس دیویس در مورد احتمال حضورش در این فیلم گفت:

من میدانم که تولید این فیلم ظاهراً از ماه می شروع خواهد شد و تردید ندارم که شرایط برای فیلمبرداری این فیلم در ماه می فراهم خواهد شد. احتمال می‌دهم که از من خواسته شود که در آن شرکت کنم. اگر نامزد کار در این اثر شوم، [با افتخار] خدمت خواهم کرد! اما فکر میکنم که باید کمی بیشتر صبر کنیم و می‌دانید، اجازه دهیم کارفرمایان ما این خبر را اعلام کنن، سپس می توانید شادی و یا ناامیدی خود را با من تقسیم کنید. آیا این روش به قدر کافی دیپلماتیک است؟

شخصیت صلاح محمد فیضل ال کهیر آخرین بار در فیلم (Raiders of the Lost Ark (1981 و دنباله‌ی آن (Indiana Jones and the Last Crusade (1989  ظاهر شد. طبق گزارش‌های رسیده، ریس-دیویس پیشنهاد حضور افتخاری و کوتاه در فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull را رد کرده است.

Indiana Jones

در ماه فوریه اعلام شد که استیون اسپیلبرگ که کارگردانی همه فیلم های قبلی ایندیانا جونز را بر عهده داشته، از سمت کارگردانی این پروژه خارج شده است اما همچنان به عنوان تهیه کننده به کار خود ادامه خواهد داد. در عوض برنده‌ی اسکار جیمز منگولد (Ford v Ferrari, Logan) کارگردانی آخرین قسمت این فرنچایز محبوب ماجراجویی را بر عهده خواهد گرفت.

فیلم Indiana Jones 5 از سال ۲۰۱۶ در حال ساخت است ، در ابتدا تاریخ بازگشت هریسون فورد به روی پرده‌ی سینما برای ۱۹ ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود، بازگشت، اما پس از بازنویسی‌های متعدد فیلمنامه توسط جاناتان کسدان این تاریخ به تعویق افتاد.

فیلم Indiana Jones 5 در تاریخ ۲۹ جولای سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

مذاکره جیمز منگولد برای کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 ادامه دارد

به نظر می‌رسد که مذاکره میان جیمز منگولد و شرکت لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 همچنان ادامه دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

در سال ۲۰۱۶ بود که خبر ساخت قسمت پنجم از سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) با هنرنمایی دوباره هریسون فورد در نقش اصلی و کارگردانی استیون اسپیلبرگ، منتشر شد. فیلم حتی برای اکران در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ (۱۹ جویلای ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده بود اما به دنبال جدایی دیوید کوپ، نویسنده اصلی فیلمنامه و بازنویسی‌های چندباره از روی فیلمنامه توسط جاناتان کسدان، پسر لارنس کسدان که نویسندگی فیلم Raiders of the Lost Ark را در کارنامه دارد، باعث شد تا اکران فیلم چندین و چندبار عقب بیافتد.

استیون اسپیلبرگ در فوریه سال جاری میلادی از کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 کناره‌گیری کرد و اینجا بود که شرکت لوکاس فیلم مذاکرات با جیمز منگولد را آغاز کرد. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم مذاکرات میان این دو همچنان ادامه دارد. از طرفی گسترش شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اکران فیلم بازهم دچار تغییر شود. Indiana Jones 5 که آخرین‌بار برای اکران در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ (۹ جولای ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، حال قرار است در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۱ (۲۹ جولای ۲۰۲۲) اکران شود. در حال حاضر جدی‌ترین رقیب این فیلم در تاریخ اکران جدید، پروژه بدون نام شرکت مارول از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

جیمز منگولد با ساخت فیلم‌های اکشن با بودجه بالا غریبه نیست و در کارنامه‌اش، کارگردانی فیلم «شوالیه و روز» (Knight and Day) با هنرنمایی تام کروز و همچنین فیلم‌های «ولورین» (The Wolverine) و «لوگان» (Logan) با هنرنمایی هیو جکمن دیده می‌شود. فیلم لوگان در باکس آفیس جهانی فروشی بیش از ۶۱۹ میلیون دلار را تجربه کرد و حتی در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی مراسم اسکار هم نامزد شد. منگولد اخیرا فیلم «فورد در برابر فراری» (Ford v. Ferrari) با هنرنمایی کریسین بیل و مت دیمون را کارگردانی کرده که چهار نامزدی اسکار در مراسم امسال دریافت کرد.

ایندیانا جونز، باستان شناس و کاشف مشهور اولین‌بار در فیلم «مهاجمان صندوق گمشده» (Raiders of the Lost Ark)، محصول سال ۱۹۸۱ میلادی معرفی شد. در ادامه، این شخصیت دوباره با فیلم‌های «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (Indiana Jones and the Temple of Doom)، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (Indiana Jones and the Last Crusade) و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال» (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) به پرده سینما بازگشت. این چهار فیلم در مجموع بیش از ۲ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

منبع : Comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر