توسعه دهندگان از علت انتخاب شخصیت اصلی Gears Tactics می‌گویند

در ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ , 16:44:15
شخصیت اصلی Gears Tactics,

به گفته کارگردان هنری استودیو اسپلش دمیج (Splash Damage)، “علاقه به خلق یک پروتاگونیست متفاوت با دیگر شخصیت‌های مجموعه” علت اصلی انتخاب شخصیت اصلی Gears Tactics است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

هواداران و مخاطبان گیرز آو وار در طول سالیان و نسخه‌های مختلف مجموعه، در قالب شخصیت‌های گوناگون با ویژگی‌های متمایز قرار گرفته‌اند. مارکوس فنیکس، جی‌دی فنیکس و… شخصیت‌هایی با ویژگی‌های شخصیتی متفاوت بوده‌اند. بازی Gears Tactics که در ژانر استراتژی-نوبتی قرار دارد، اواخر ماه‌ میلادی جاری عرضه می‌شود و قصد دارد بار دیگر به سراغ یک شخصیت جدید برود. بازی مخاطب را در نقش «گیب دیاز»، پدر کیت (شخصیت اصلی نسخه پنجم) قرار می‌دهد. رویدادهای این نسخه دوازده سال پیش از حوادث داستانی نسخه اول رخ ‌می‌دهد.

خانم بانی جین (Bonnie Jean)، سرپرست تیم روایت داستانی مجموعه و آقای تایلر بیلمن (Tyler Bielman)، کارگردان هنری بازی، در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN، از علت انتخاب شخصیت اصلی Gears Tactics  سخن گفتند. به گفته آقای بیلمن کار برای استودیو سازنده خیلی راحت‌تر می‌بود اگر خط داستانی بازی در زمان‌هایی که بازیکن‌ها با آن آشنایی دارند و با شخصیت‌های محبوب رخ می‌داد اما، تصمیم توسعه Gears Tactics به عنوان یک پیش‌‌درآمد و با شخصیت اصلی جدید سبب “بهبود” بازی می‌شود.

به راحتی می‌توانستیم داستان بازی را حول شخصیت «کیت» و در خط زمانی او روایت کنیم اما، این [تصمیم] به هیچ عنوان درست نبود. داستان به حد کافی در گیرز۵ روایت شده بود. می‌توانستیم بازی را به مارکوس و دلتا تیم معطوف کنیم اما، خواسته ما این بود که بازی خاص باشد و نگاهی متفاوت به جهان گیرز داشته باشد. هرچند اعضای دلتا تیم تماما شخصیت‌های بی‌نظیری هستند، با این وجود برای کار و خواسته ما مناسب نبودند.

تمام خواسته ما این بود که «گیب» یک شخصیت متفاوت، با یک داستان متفاوت برای یک بازی متفاوت با مخاطبان متفاوت باشد.

بازی Gears Tactics نهم اردیبهشت به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. تاریخ انتشار نسخه Xbox One مشخص نیست.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر