خانه » اخبار بازی سازندگان بازی Gears Tactic از اشکالات سرویس Xbox Game Pass میگویند × توسط علی جلیلی در ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ , 15:14:36 2 بنظر میرسد که اشکالات سرویس Xbox Game Pass در کنار موارد مثبت آن برای سازندگان زیاد خوشایند نباشد. حال سازندگان بازی Gears Tactic درباره مزیتهای این سرویس توضیح میدهند. با دنیای بازی همراه باشید. بازی Gears Tactic که همین اواخر نیز منتشر شد و توانست با میانگین متای ۸۰، یک بازی موفق در این سری تبدیل شود. با اینکه سبک بازی Gears Tactic با سری اصلی بازی Gears Of War تفاوت دارد، اما میتوان آن را زیر مجموعهای از این مجموعه قرار داد. این بازی در سبک استراتژی نوبتی ( سبکی همانند بازی XCOM) طراحی شده که همانند دیگر بازیهای این سبک، زاویه دوربین بازیکن از بالا به پایین نشان داده میشود. با اینکه این بازی در سبک خود یک بازی موفق تلقی میشود، اما بسیار ناامید کننده است که قرار نیست عضوی از سرویس Xbox Game Pass باشد. با توجه به مصاحبه منتشر شده در سایت GamesBeat، کارگردان بازی Gears Tactic از استودیوی کوالشن آپریشن (Coalition operations)، آقای مایک کرامپ (Mike Crump) عقیده دارد که حقیقت درباره سرویس Xbox Game Pass آن است که این سرویس هر بازی از هر سبکی را در قفسههای خود دارد که مخاطبان بیشتری را دربر میگیرد، به همین خاطر است که دیگر نیازی به معیارهای فروش واحد برای قضاوت درباره چگونگی موفقیت هر بازی وجود ندارد. برای همین مورد است که سازندگان از موفقیت بازیهای خود مثل زمانهای گذشته اطمینان حاصل نخواهند کرد. ما انتظارات خاصی از محصولات خودمان داریم و با میزان فروش این محصولات، آنها را قضاوت میکنیم. Xbox Game Pass باعث میشود که ما همین مقدار آزادی درباره موفقیت عناوین خود را بر اساس میزان فروش آنها را از دست بدهیم. اینگونه است که ما میتوانیم درباره آینده بازیهای خود تصمیم بگیریم. این خوب است که همه موارد موجود برای موفقیت را داشته باشید، نه اینکه با میزان فروش آنها موفقیت عناوین خود را بسنجید، اما به عقیده من این قضاوت بر اساس میزان فروش این اجازه را به ما میدهد که ریسک کنیم و یک بازی را بسازیم یا نسازیم. بازی Gears Tactic هم اکنون برای پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. نسخه Xbox One این بازی همچنان در دست توسعه است و تاریخ انتشار دقیقی برای آن تعیین نشده است. نظرات خود را پیرامون اشکالات Xbox Game Pass و نظرات سازندگان Gears Tactic را با ما به اشتراک بگذارید. نویسنده علی جلیلی Gears TacticsSplash damageThe CoalitionXbox Game Passپی سی گیمینگ (PC Gaming)شرکت مایکروسافت (Microsoft)کنسول Xbox One لینک منبع 2 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. از جهت کلی درسته، ولی احمقانست… وقتی تو به گفته ی خودت همه ی موارد موجود برای موفقیت رو داری، فقط لازمه بازی ای بسازی که باور داری عالیه…، اتفاقا تو دیگه نیازی به گذاشتن المان هایی تو بازیت نداری که بخواد فروشت رو تضمین کنه (مثل آسون کردن بازی و موارد مهم دیگه)، چون در هرصورت پشتیبانی میشی… حالا اگه نمیدونی بازیت ارزش خرید داره یا نه، اتفاقا گیمرای پرو خیلی به قیمت بازی نگاه نمیکنن، به ارزش خود بازی نگاه میکنن وگرنه کال آف دیوتی که چندین ساله که داره فرمول فروششو تضمین میکنه، نه گیم درجه یک بودنشو، (که مردشور این سیستمو ببرن که به اویل ۳ ریمیکم گند زد…) ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید مایکروسافت خیلی وقته که اصل رقابت در ویدیوگیم رو فراموش کرده؛ و اون ویدیوگیمه! اگر بجای گذاشتن ترافلاپس الکی، معرفی های عجولانه و خریدن هزارتا استودیو و استخدام همه ی کارمندان سونی، چهارتا بازی خوب میساخت الان وضعش این نبود که چوب حراج بزنه به مالش. ۰۰
از جهت کلی درسته، ولی احمقانست… وقتی تو به گفته ی خودت همه ی موارد موجود برای موفقیت رو داری، فقط لازمه بازی ای بسازی که باور داری عالیه…، اتفاقا تو دیگه نیازی به گذاشتن المان هایی تو بازیت نداری که بخواد فروشت رو تضمین کنه (مثل آسون کردن بازی و موارد مهم دیگه)، چون در هرصورت پشتیبانی میشی… حالا اگه نمیدونی بازیت ارزش خرید داره یا نه، اتفاقا گیمرای پرو خیلی به قیمت بازی نگاه نمیکنن، به ارزش خود بازی نگاه میکنن وگرنه کال آف دیوتی که چندین ساله که داره فرمول فروششو تضمین میکنه، نه گیم درجه یک بودنشو، (که مردشور این سیستمو ببرن که به اویل ۳ ریمیکم گند زد…) ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید
مایکروسافت خیلی وقته که اصل رقابت در ویدیوگیم رو فراموش کرده؛ و اون ویدیوگیمه! اگر بجای گذاشتن ترافلاپس الکی، معرفی های عجولانه و خریدن هزارتا استودیو و استخدام همه ی کارمندان سونی، چهارتا بازی خوب میساخت الان وضعش این نبود که چوب حراج بزنه به مالش. ۰۰