قسمت بعدی بازی Battlefield در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ , 19:00:29
قسمت-بعدی-بازی-Battlefield

سخنگوی الکترونیک آرتز در بیانیه‌ی صادر شده در وبسایت ‌VGC اعلام کرد که تیم توسعه DICE به‌زودی تمام تمرکز خود را روی قسمت بعدی بازی Battlefield خواهد گذاشت. با دنیای بازی همراه باشید.

سال گذشته بود که استدیو بازی‌سازی Electronic Arts اعلام کرد که قسمت بعدی سری بازی‌های Battlefield برای انتشار در سال مالی ۲۰۲۱ (که در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ خاتمه می‌یابد) برنامه‌ریزی شده است. اکنون به نظر می‌رسد EA زمان نزدیک‌تری را برای عرضه Battlefield 6 در نظر گرفته است و به‌زودی باید شاهد ارائه اطلاعاتی از قسمت بعدی این فرنچایز باشیم.

سخنگوی الکترونیک آرتز در بیانیه‌ی صادر شده در وبسایت ‌VGC اعلام کرد که تیم توسعه DICE همچنان به پشتیبانی از دو بازی Battlefield 5 و Star Wars: Battlefront 2 ادامه خواهد داد. این دو بازی آخرین به‌روزرسانی‌های خود را بسیار زود دریافت خواهند نمود. پس ارائه این آپدیت‌ها برای این دو بازی، مطابق با صحبت‌های سخنگوی Electronic Arts، استودیو DICE تمام تمرکز خود را روی عنوان بعدی Battlefield خواهد گذاشت که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

این کمپانی پس از عرضه به‌روزرسان‌ها، به‌طور کامل تمرکز خود را روی عنوان بعدی Battlefield خواهد گذاشت که در سال ۲۰۲۱ در اختیار طرفدارن قرار خواهد گرفت.

سال گذشته الکترونیک آرتز اعلام کرد که حمایت طرفداران و رشد تعداد بازیکنان دو عنوان Apex Legends و Battlefield 5 عاملی موثر بر تصمیم این کمپانی در توسعه ندادن قسمت بعدی Battlefield در سال جاری بوده است. در همین حال آنها تایید کرده‌اند که Battlefield 6 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X منتشر خواهد شد.

توسعه‌دهندگان Battlefield 5 پیش‌تر اعلام کرده بودند که آپدیت جدید این بازی در تابستان سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای عرضه این به‌روز‌رسان، برای ماه ژوئن (تیر) در نظر گرفته شده است.

نظرات خود را درباره انتشار قسمت بعدی بازی Battlefield در سال ۲۰۲۱ با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر