مود سیاه و سفید Ghost of Tsushima تجربه این بازی را ملموس‌تر می‌کند

در ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ , 08:00:02
مود سیاه و سفید Ghost of Tsushima

به اعتقاد سازندگان مود سیاه و سفید Ghost of Tsushima با محتوای این بازی هماهنگی بیشتری دارد و این عنوان را برای مخاطبان “ملموس‌تر” می‌کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

از زمان معرفی بازی Ghost of Tsushima تا کنون، همواره توسعه دهندگان به این نکته تاکید داشته‌اند که این عنوان تجربه‌ای مانند تماشای یک فیلم سامورایی خوش‌ساخت را ارائه خواهد کرد. به گفته کارگردان بازی، اعضای «Sucker Punch» تمام توان خود را بکار گرفته‌اند تا این هدف محقق شود. یکی از روش‌های استفاده شده امکان تجربه کامل بازی با یک فیلتر بصری سیاه و سفید است که یادآور فیلم‌های سامورایی قدیمی است. به نظر می‌رسد این مود سبب می‌شود سازندگان بتوانند رابط کاربری بازی بهبود ببخشند.

در مصاحبه‌آی با وبسایت IGN، آقای جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان بازی توضیح داد در زمان توسعه بازی و زمانی که مشغول بررسی این مود بودند. متوجه شدند مواردی مانند آیکن‌های روی نقشه تنها به وسیله رنگ از یکدیگر متمایز شده‌اند که در این مود کاربردی ندارد و همین موضوع سبب می‌شود حس اکتشاف و گشت و گذار در بازی، با پاداش‌های بیشتری رو به رو شود.

یک سری از المان‌های بازی در این مود چالش‌ برانگیز‌تر می‌شود. زمانی که این مود را توسعه دادیم متوجه شدیم مواردی مانند آیکن‌های روی نقشه بازی در این حالت تفاوتی با یکدیگری ندارند. این موضوع ما را به بازنگری در برخی المان‌های بازی وادار کرد. مثلا ناچار شدیم طراحی این آیکن‌ها را تغییر دهیم.

حقیقتا از بازنگری و توسعه مود سیاه و سفید، کلی تجربه و درس ارزشمند کسب کردیم. برای اینکه از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل کنیم، ده‌ها بار بازی را روی این حال به پایان رساندیم و بارها آن را بهبود دادیم.

جدیدترین ساخته Sucker Punch روز جمعه ۲۷ام تیرماه به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می‌شود. مود سیاه و سفید Ghost of Tsushima از همان روز عرضه قابل تجربه خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر