کمپانی مادر THQ Nordic ، یکصد و هجده بازی را در دست توسعه دارد

در ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ , 17:00:17
کمپانی-مادر-THQ-Nordic

بنا به گزارش مالی Embracer Group، کمپانی مادر THQ Nordic در حال توسعه ۱۱۸ عنوان بازی توسط استودیو‌های زیرمجموعه خود است.با دنیای بازی همراه باشید.

در طی چند سال گذشته، کمپانی مادر THQ Nordic که اکنون به Embracer Group نام‌گذاری شده است، به‌سرعت در حال خرید ناشران و استودیو‌های بازی‌سازی کوچک و بزرگ بوده است. Embracer Group اکنون مالک بیش از ۲۶ استودیو بازی‌سازی است و علاوه بر آن، THQ Nordic به عنوان کمپانی مادر ناشرانی چون Deep Silver و Coffee Stain شناخته می‌شود. با در نظر گرفتن چنین حجمی از سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد این کمپانی، انتظار انتشار محتواهای قابل اعتنا از این کمپانی ابداً غیر معمول نیست. به نظر می‌رسد که بذر این انتظار اکنون کاشته شده است.

در آخرین گزارش مالی Embracer Group، مشخص شده است که در میان تمام استودیو‌های زیرمجموعه آنها، ۱۱۸ عنوان بازی در دست توسعه قرار دارد. از این رقم تنها تعداد محدودی از آنها شناخته شده هستند.

شاید ارزش چندانی برای یک کمپانی که استودیو بازی‌سازی دارد، نداشته باشد که با وجود توسعه بازی توسط خود، انتشار آن را بر عهده یک شرکت خارج از خانواده قرار دهد. به عنوان مثال می‌توان به سری بازی‌های NBA 2K Playground اشاره کرد که توسط ۲K games به عنوان ناشر بازی عرضه شد.

پیش‌تر اعلام شده بود که THQ Nordic مالکیت استودیو Gunfire Games را نیز به‌دست آورده است. آخرین بازی این استودیو با عنوان Darksiders III در سال گذشته میلادی منتشر شده بود. از دیگر استودیو‌های خریداری شده توسط THQ  می‌توان به استودیو ایتالیایی Milestone s.r.l. با بیش از ۲۰ سال سابقه بازی‌سازی اشاره کرد. این استودیو بیشتر برای بازی‌های ژانر اتومبیل‌رانی شناخته می‌شود.

به هر شکل همچنان عناوین فراوانی توسط کمپانی Embracer Group و استودیو‌های زیرمجموعه آن در دست توسعه قرار دارد که به زودی اطلاعات بیشتری را در این خصوص خواهیم شنید.

نظرات خود را در مورد تعداد بازی های در دست توسعه کمپانی مادر THQ Nordic با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر