تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Sherlock Homes: Chapter One منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ , 13:00:15
تریلر معرفی بازی Sherlock Homes: Chapter One

استودیو Frogwares تریلر معرفی بازی Sherlock Homes: Chapter One را منتشر کرد. عنوانی که علاوه بر کنسول‌های کنونی، برای کنسول‌های نسل بعدی هم عرضه خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

استودیو Frogwares امروز در جدیدترین اخبار بازی، از بازی Sherlock Homes: Chapter One رونمایی کرد. این بازی داستان محور، کارآگاهی و مهیج روی سفر شرلوک هولمز جوان به جزیره‌ای واقع در دریای مدیترانه تمرکز دارد که در کنار تحمل غم از دست دادن مادرش باید با فسادی محلی هم دست و پنجه نرم می‌کند. شخصی به نام Jon هم در بازی هولمز را همراهی می‌کند و در حالی که «جان واتسون» (John Watson)، همراه همیشگی شرلوک هولمز نیست اما فارق از اینکه تصمیم بگیرید در مواجه با مشکلات از قدرت فیزیکی یا مهارت‌های دیگر استفاده کنید، همیشه طرف شما را خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که شناشایی نقاط ضعف دشمنان و استفاده از محیط اطراف به نفع خودتان، بخش کلیدی و بسیار مهمی از گیم‌پلی بازی Sherlock Homes: Chapter One v را تشکیل می‌دهد. همانند بازی‌های قبلی شرلوک هولمز که توسط استودیو Frogwares توسعه یافتند، هر داستان دارای دو سر خواهد بود. همچنین استودیو توسعه دهنده وعده داده است که تصمیمات شما در طول بازی، روی شکل‌گیری شخصیتی که به آن تبدیل می‌شوید، تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه شما را به دیدن تریلر معرفی این بازی دعوت می‌کنیم.

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

بازی Sherlock Homes: Chapter One در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی همچنین قرار است روی کنسول‌های نسل بعدی یعنی ایکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ هم در دسترس قرار گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر