قرارداد شش ساله بین کمپانی EA و NFL به امضا رسیده است

در ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ , 19:06:34
قرارداد-شش-ساله-بین-کمپانی-ea-و-nfl

بنظر می‌رسد که فصل تازه‌ای برای کمپانی الکترونیک آرتز ( Electronic Arts) بوجود آمده به‌صورتیکه قرارداد شش ساله بین کمپانی EA و NFL به امضا رسیده است. با دنیای بازی همراه باشید.

بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز، به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی بازی‌سازی دنیا شناخته می‌شود که در عرصه ساخت و شبیه‌سازی عناوین ورزشی، دارای بالاترین کیفیت و سابقه در بین تمامی کمپانی‌ها و استودیوهای رقیب است. چندوقت پیش بود که اخبار متعددی مبنی بر ادامه همکاری دو کمپانی الکترونیک آرتز و NFL ( سازمان برگزارکننده مسابقات فوتبال آمریکایی) با شرایط جدید به گوش می‌رسید.

حال طبق اخباری جدید و رسمی، قرارداد منعقد شده بین دو کمپانی مذکور، حق ساخت بازی‌ رایانه‌ای از ورزش NFL فقط به الکترونیک آرتز خواهد رسید و هیچ استودیوی دیگری حق ساخت این عنوان جهت رقابت با کمپانی مذکور را ندارد. بازی Madden NFL یکی از بازی‌ّای پرفروش ایالات متحده آمریکا است که همین موضوع باعث به توافق رسیدن دو کمپانی نام آشنای آمریکایی شده است.

طبق گزارشات بدست آمده در هفته جاری، انتظار می‌رفت که دو کمپانی مذکور تا سال ۲۰۲۵ با یکدیگر برای ساخت بازی رایانه‌ای Madden NFL همکاری کنند؛ اما حالا طبق بیانیه‌ رسمی NFL، این دو کمپانی از قرارداد منعقد شده جدید بین خود رونمایی کردند. این قرارداد که به مدت شش سال بسته شده است به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین توافقنامه سرگرمی تعاملی در تاریخ لیگ ملی فوتبال آمریکا شناخته می‌شود. این شرکت به کمپانی EA حق تولید بازی‌های مبتنی بر شبیه‌سازی براساس محصولات NFL را می‌دهد.

با اینکه در قرارداد‌های منعقد شده برای بازی‌های غیر شبیه‌ساز راه‌های فرار وجود دارد (مانند قرارداد کمپانی ۲K Games با NFL)، اما کمپانی الکترونیک آرتز هم می‌تواند برای توسعه بسته محصولات خود، بازی‌های شبیه‌ساز بیشتری را با قراردادها “غیرشبیه سازی” تولید کند. این قرارداد برای تمدید حقوق انحصاری ذکر شده در متن بالا تا سال ۲۰۲۵ منعقد شده است و اگر طرفین به تعهدات در قرارداد پایبندی نکنند، یک سال به مدت این قرارداد اضافه خواهد شد.

بازی بعدی الکترونیک آرتز، بازی Madden NFL 21 خواهد بود که برای عرضه در ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است.

نظرات خود را پیرامون قرارداد شش ساله بین کمپانی EA و NFL را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر