در کمترین حالت، خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول های نسل بعد وجود خواهد داشت

در ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ , 13:30:55
خروجی-۶۰-فریم-بر-ثانیه

یکی از اعضای کمپانی Ebb Software اعلام کرده که در کمترین حالت خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های نسل بعد وجود خواهد داشت. با دنیای بازی همراه باشید.

نسل‌های جدید کنسول‌های ویدئوگیم همواره و به‌طور معمول بازی‌های بهتری را همراه خود به ارمغان می‌آورند. در حالی که این مقوله‌ای است که از دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X انتظار می‌رود، اما به نظر می‌رسد زمان آن رسیده باشد که توسعه‌دهندگان در سراسر این صنعت به جای ارائه گرافیک‌های چشم‌نواز و تصاویری درخشان، روی عملکرد بهتر محصولات خود تمرکز کنند.

در همین خصوص مدتی پیش کمپانی مایکروسافت در مورد چگونگی اولویت‌بندی عملکرد کنسول ایکس‌باکس Series X صحبت کرده است. به گفته این شرکت، تصاویر ۶۰ فریم بر ثانیه، خروجی استاندارد و هدفمند آنها برای بازی‌های نسل بعدی خواهد بود. اما آیا این چیزی است که واقعاً اتفاق می‌افتد؟

لابومیر پکلار (Ljubomir Peklar) از توسعه‌دهندگان بازی ترسناک اول شخص Scorn و از اعضای استودیو Ebb Software در مصاحبه‌ای با وبسایت Gamingbolt در مورد مزایایی که سخت‌افزار قدرتمند کنسول‌های نسل بعدی می‌توانند ارائه دهند، صحبت کرد.

اگر توسعه‌دهندگان بخواهند بازی‌های خود را تنها برای نسل بعدی توسعه دهند، در مقایسه با نسل قبلی مزایای فراوانی را خواهند داشت. متر و مقیاس استاندارد کیفی بازی‌ها، افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. اما این بهبود استانداردهای کیفیت محصولات به شکل بی‌نهایت نخواهد بود.

پکلار در ادامه گفته است که اگرچه بازی‌های نسل بعدی غالباً خروجی ویدئویی ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهند داد، اما بعید به نظر می‌رسد که این مساله به استاندارد صنعت تبدیل شود.

از سوی دیگر گرافیک‌های خیره‌کننده بازی‌ها روی فریم‌ریت تصاویر خروجی تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این کاملاً بستگی دارد که توسعه‌دهندگان چه چیزی را اولویت قرار دهند. اگر بازی‌های میان‌نسلی مسیر نرخ‌فریم ۶۰ را پیش بگیرند، مطلوب است. اما اگر گرافیک بهتر، اولویت سازندگان باشد، نرخ فریم ۳۰ نیز جواب‌گو خواهد بود. اما اگر توسعه‌دهندگان مستقیماً برای کنسول‌های نسل بعد بازی خود را توسعه دهند، به نظر نمی‌رسد که انتخابی غیر از خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه داشته باشند.

کنسول‌های نسل بعد ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. نمونه آن فناوری صدای سه بعدی در پلی‌استیشن ۵ است که تجربه‌ای خاص را برای گیمر‌ها رقم خواهد زد. کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X برای عرضه در پنجره زمانی تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌اند.

نظرات خود را در مورد وجود خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های نسل بعد با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر