بازی Star Wars: Squadrons رسما توسط کمپانی EA معرفی شد

در ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ , 18:39:52
بازی-star-wars-squadrons

بعد از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه Fallen Order مجموعه استاروارز (Star Wars) نوبت به معرفی بازی Star Wars: Squadrons رسیده است که بنظر می‌آید یکی از پروژه‌های جدی استودیو EA Motive باشد. با دنیای بازی همراه باشید.

سری بازی استاروارز که در نسل هشتم به لطف کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) جان تازه‌ای به خود گرفت، همواره با پیشرفت‌ّای قابل توجهی همراه بوده است. با عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال گذشته و بازخورد بسیار مسثبت منتقدان و بازیکنان می‌توان فهمید که این سری در مسیر درستی قرار گرفته و برای تولید یک اثر آبرومندانه و در شأن نام Star Wars می‌توان روی کمپانی مذکور حساب باز کرد.

ناگفته نماند که استودیوهای مختلفی بر روی Fallen Order کار کرده بودند و باید هم پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به مجموعه Battlefront می‌داشت. بازی Star Wars: Squadrons قرار است ساخته جدید استودیو EA Motive باشد که پیش‌تر وظیفه توسعه بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 را بر عهده داشت. از سال گذشته نیز زمزمه‌هایی مبنی بر تولید یک بازی جدید از سری استاروارز توسط این استودیو در فضای مجازی به گوش می‌رسید. خب این اتفاق بالاخره افتاد.

کمپانی EA در توییتر خود رسما از این بازی پرده‌برداری کرد. طبق اعلامیه این کمپانی، تریلر کامل معرفی بازی Squadrons قرار است فردا دوشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ( ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰) منتشر شود. گزارشات اخیر حاکی از آن است که سبک این بازی بیشتر بر روی نبرد‌های هوایی ( flight combat) تمرکز دارد و بازیکنان بیشتر زمان گیم‌پلی را هوا سپری خواهند کرد. در توییت کمپانی EA آمده است که:

خلبانان تحت تعقیب. با تریلر کامل از معرفی Star Wars: Squadrons در این دوشنبه، ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ ساعت ۸ صبح به وقت اقیانوس آرام همراه باشید.

برای اطلاع از آخرین وضعیت این بازی، تریلر معرفی، پلتفرم‌های مقصد و جزئیات بیشتر با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

نظرات خود را پیرامون بازی Star Wars: Squadrons را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر