تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی Dying Light منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ , 08:00:27
تریلر بسته الحاقی Dying Light

روز گذشته تیم سازنده بازی تریلر بسته الحاقی Dying Light را منتشر کردند. در کنار این تریلر تاریخ انتشار این بسته نیز اعلام شد. افرادی که بسته را هم‌اکنون پیش خرید کنند، آخر این هفته به نسخه بتا دسترسی پیدا خواهند کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو لهستانی «Techland»، سازنده مجموعه Dying Light روز گذشته تاریخ انتشار جدیدترین بسته الحاقی بازی را رسما اعلام کرد. این بسته که با نام «Hellreid» شناخته می‌شود، در ابتدا قرار بود به عنوان یک نسخه مستقل فرعی عرضه شود. این بسته در ژانر هک-اند-اسلش جریان دارد و از کو-آپ محلی پشتیبانی می‌کند. Hellreid روز پنجشنبه دوم مردادماه (۲۳ام جولای) روانه بازار می‌شود. قیمت این بسته $۹.۹۹ دلار است. در کنار تاریخ انتشار تریلر بسته الحاقی Dying Light نیز منتشر شد که محیط‌های متنوع و دشمنان خطرناک و گوناگون بازی و اسلحه‌های این بسته را نشان می‌دهد.

ماشین آرکید در بازی ظاهر می‌شود که افرادی که با آن تعامل می‌کنند وارد جهانی رمزآلود و خشن می‌شوند که پر از دشمنان خطر ناک است. سلاح‌های بازی درون مایه‌ای قرون وسطی دارند و شامل انواع شمشیر، تبر و پتک می‌شود.

سازندگان وعده دادند تا حدود یک ماه آینده که بسته عرضه شود، اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی پلتفرم‌های مقصد این بسته خواهند بود. افرادی که بسته را پیش خرید کنند از آخر این هفته تا روز عرضه آن، به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت.

در پایان شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر