کنسول‌های Xbox Series X و PS5 گرافیک واقع‌ گرایانه و فیلم مانند در بازی‌ها را میسر می‌کنند

در ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ , 22:22:22
اپیک گیمز - Epic Games, کنسول Xbox Series X

یکی از اعضای شرکت اپیک گیمز گفته است که کنسول‌های Xbox Series X و PS5 گرافیک واقع گرایانه و فیلم مانند را در کنار مفاهیم جدیدی از گیم‌پلی، هوش مصنوعی باهوش‌تر و موارد دیگر، به همراه می‌آورند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

شرکت اپیک گیمز طی ماه‌های اخیر در خط مقدم از صحبت درباره نسل آینده از کنسول‌های بازی بوده است. اعضای این شرکت بارها درباره برتری‌ها و ویژگی‌های هر دو کنسول‌های Xbox Series X و PS5 سخن گفته‌اند. طی دفعات متعددی، آن‌ها گفته‌اند که سخت افزار نسل بعدی کنسول‌ها نه تنها باعث خواهد شد که گرافیک بازی‌ها بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیکتر شود، بلکه تجربه‌ کاملا جدیدی در زمینه گیم‌پلی را هم به ارمغان خواهد آورد. حال در جدیدترین اخبار بازی، «کیم لیبری» (Kim Liberi)، مدیر ارشد فناوری در شرکت اپیک گیمز یکبار دیگر روی این موضوع تاکید کرده است.

طی مصاحبه‌ای جدید که در آخرین شماره از مجله رسمی پلی استیشن چاپ شده است، کیم لیبری گفت که کنسول‌های Xbox Series X و PS5 باعث خواهند شد تا بازی‌ها از جلوه‌های بصری قابل باور و واقعی همچون فیلم‌‌ها بهره ببرند. همچنین سخت افزار‌های جدید بهبود‌های متعددی را در بخش‌های نورپردازی، هوش مصنوعی، فیزیک، گیم‌پلی بخش چندنفره و موارد دیگر به همراه خواهند آورد.

آرزوی همیشگی من بوده است که گرافیک کامپیوتری، به خصوص در مورد برخی از بازی‌های ویدیویی، بتواند به اندازه فیلم‌ها، قابل باور و واقع گرایانه باشد. قدرت گرافیکی و پردازش کنسول‌های نسل بعدی نه تنها باعث خواهد شد تا بازی‌ها عمق بیشتری داشته باشند، بلکه جنبه‌ها و مفاهیم کاملا جدیدی از گیم‌پلی را به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند از محیط‌ها و نورپردازی کاملا پویا در کنار فیزیک بسیار پیشرفته‌تر، هوش مصنوعی بهتر و تجربه‌های غنی‌تری از بخش چندنفره، بهره ببرند.

در پایان، نظر شما درباره صحبت‌های کیم لیبری پیرامون کنسول‌های نسل بعدی چیست؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های خود را با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر