بازی Cuphead برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ , 16:26:13
بازی-Cuphead

روز گذشته به‌طور غیر‌منتظره اعلام شد که بازی Cuphead برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است و کاربران PS4 می‌توانند آن را از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه کنند. با دنیای بازی همراه باشید.

کاپ‌هد ساخته استودیوی بازی‌سازی Studio MDHR یک اثر ساید‌کرولر دو بُعدی است که به دلیل دشواری بسیار زیاد آن شناخته شده است. البته تجربه بازی جدا سختی بالا، با گرافیکی به سبک کارتون‌های کلاسیک دهه ۳۰ میلادی و موسیقی جاز گوش‌نواز آن، بسیار جذاب خواهد بود. اکنون با اعلامی غیر منتظره مشخص شد که بازی Cuphead که تا پیش از این در انحصار سخت‌افزارهای مایکروسافت بوده، روی استور پلی استیشن عرضه شده است.

علاوه بر اینکه Cuphead از روز گذشته با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس است، استودیو توسعه دهنده این اثر اعلام کرده است که به‌زودی یک آپدیت رایگان و ویژه برای این بازی روی کنسول ایکس‌باکس ارائه خواهد شد. تایید شده که این به‌روزرسان شامل گالری دیجیتال عکس‌های مفهومی هنری بازی، بخشی از پشت صحنه و موسیقی متن Cuphead خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست آپدیت مورد نظر برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

با تشکر ویژه از بازیکنانی که از همان آغاز، تیم توسعه‌دهنده بازی را باور داشته‌اند، مشتاقیم تا اعلام کنیم که به‌زودی یک آپدیت ویژه برای کاربران نسخه Xbox بازی عرضه خواهیم کرد. این به‌روزرسان شامل عکس‌های مفهومی، پشت صحنه ساخت بازی و موسیقی متن آن خواهد بود. البته این آپدیت هنوز در مراحله آغازین برنامه‌ریزی است و ما کمی برای آماده‌سازی آن زمان لازم داریم. اما مطمئن باشید که وقتی چیزی در اختیار شما قرار می‌دهیم، به کیفیت آن باور داریم.

بازی Cuphead در سال ۲۰۱۷ به‌طور انحصاری برای کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شد و پس از آن راهی کنسول نینتندو سوییچ شد. اکنون کاربران پلی‌استیشن ۴ نیز می‌توانند این اثر جذاب را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه نمایند. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Cuphead را در دنیای بازی بخوانید.

نظرات خود را در مورد انتشار بازی Cuphead برای کنسول پلی‌استیشن ۴ با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر