استودیوی Respawn از اعمال فشار کاری بیش از حد به تیم خود اجتناب می‌کند

در ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ , 20:00:27
Apex Legends

استودیوی Respawn از اعمال  فشار کاری بیش از حد به تیم خود برای بروزرسانی بازی Apex Legends خودداری می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

استودیوی Entertainment Respawn ، سازنده بازی رایگان و بتل رویال Apex Legends در تلاش است تا این بازی را بدون اعمال فشار کاری بیش از حد به کارکنان خود (crunch) بروزرسانی کند. بگفته‌ی استودیو این موضوع باعث نمی‌شود کارمندانش برای  افزایش میزان محتوای بازی Apex Legends  تا ساعت‌های طولانی کار کنند. در یک رویداد پرسش و پاسخ (AMA) در صفحه‌ی Reddit ، کارگردان بازی، چاد گرنیر در جواب سوال یکی از کاربران که استودیو را به کندی در بروزرسانی بازی متهم کرد پاسخ داد:

ما همچنین از  اعمال فشار کاری به تیم خودداری می‌کنیم، به همین علت احتمالاً در تولید محتوای بروزرسانی کندتر از روزهایی با ۱۵ ساعت کاری هستیم اما این چیزی نیست که مایل به انجامش باشیم.

ما از زمان انتشار تقریباً تعداد کارکنان تیم خود را دو برابر کرده‌ایم تا بتوانیم میزان تقاضا برای محتوای جدید در بازی را برآورده کنیم، بنابراین واقعاً تلاش خود را می‌کنیم تا محتوایی با کیفیت را با سرعت و با روندی مناسب – بدون اعمال فشار کاری- به شما ارائه دهیم.

 

استودیوی Respawn همچنین خاطر نشان کرد که هنوز برای مد Quad (دسته‌های تیمی ۴ نفره) برنامه‌ای ندارد. Apex Legends با تیم‌های سه نفری منتشر شد و از زمان عرضه‌ تا کنون یک مد تیمی دونفره را به آن اضافه کرده است اما یک مد تیمی با دسته‌های ۴ نفره نیز می‌تواند جالب باشد.

بازی Apex Legends

جیسون مک کورد ، مدیر طراحی بازی در این باره گفت:

ما هیچ برنامه ای برای انتشار مد کوآد نداریم ، این تصمیمی است که باید در اوایل تست بازی می‌گرفتیم. دسته‌های سه‌تایی برای ما یک عدد جادویی است. و دقیقاً آن زمان است که این ترکیب افسانه‌ای خود را نشان می‌دهد و فانتزی مردان ایکس در برابر انتقام‌جویان شروع به درخشش کند. وقتی شما در مد کوآد بازی می کنید، مدی که ما اوایل ساخت بازی آن را تست کردیم، نبرد تقریبا غیرقابل کنترل است و بشکلی منفی موجب هرج و مرج  می‌شود.

فصل هفتم بازی Apex Legends  به تازگی شروع شده است و به همراه آن نقشه‌ی جدید Olympus و شخصیت کاملاً جدید Horizon  را به بازی اضافه کرده است. بگفته‌ی استودیوی Respawn فصل‌های آینده احتمالاً  بازی را فراتر از  سبک بتل رویال خواهد برد.

بازی Apex Legends در ابتدای ماه نوامبر روی استور استیم منتشر شد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها روی رایانه‌های شخصی است.

پری‌لود بازی Apex Legends روی پلتفرم استیم آغاز شده‌است

علی رغم اینکه بازی Apex Legends تا پیش از عرضه فصل هفتم روی استیم در دسترس قرار نخواهد گرفت اما، پری‌لود ساخته جدید استودیو Respawn Entertainment روی این پلتفرم از امروز شروع شده‌است و کاربران می‌توانند بازی را به طور رایگان دریافت کنند. با دنیای بازی همراه باشید.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود ساخته جدید استودیو «Respawn Entertainment»، قرار است امروز و هم‌زمان با عرضه فصل هفتم بازی روی پلتفرم استیم در دسترس قرار گیرد. زمان دقیق این مهم هنوز مشخص نیست اما، از ساعاتی پیش امکان پری‌لود بازی برای آن دسته از بازیکنان که نمی‌توانند بیش از این صبر کنند، فراهم شده‌است.

فصل هفتم علاوه یک وسیله نقلیه جدید، یک مپ جدید و چندین مکانیزم جدید را به گیم‌پلی بازی بیافزاید. فصل هفتم بازی Apex Legends امروز برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه نینتندو سوئیچ بازی Apex Legends تاخیر خورد

استودیو ‌Respawn Entertainment یک خبر خوب و خبر بد برای Apex Legends دارد.خبر خوب این است که این بازی بتل رویال در تاریخ ۴ نوامبر(۱۴ آبان)برای Steam منتشر می‌شود.این تاریخ در واقع همزمان با آغاز فصل ۷ خواهد بود که یک قهرمان جدید و Battle Pass را به بازی اضاف می‌کند.
کسانی که درحال حاضر در پلتفرم Origin هستند می‌توانند پیشرفت را حفظ کرده و قفل را در Steam باز کنند یا به دلخواه بین دو پلت‌فرم جابجا شوند.اگر در هر زمان از فصل ۷ در Steam بازی را تجربه کنید، انتظار دریافت gun charm منحصربفرد مبتنی بر بازی‌های Half-Life و Portal را داشته باشید.اینکه آیا بازیکنان Steam و Origin می‌توانند با یکدیگر همگروه شوند یا خیر هنوز مشخص نیست.
خبر بد این است که نسخه سوئیچ این بازی به سال آینده موکول شده است.در بیانیه اخیر در همین مورد،کارگردان بازی آقای Chad Genier اظهار داشت:«ما هنوز روی port بازی سخت کار می‌کنیم،اما برای اجرای عدالت میان دارندگان پلفترم‌های مختلف و تبدیل این بازی به تجربه فوق‌العاده برای بازیکنان سوییچ، تیم ما به زمان بیشتری نیاز دارد.به بیان بهتر،امسال چالش‌های جدید غیرمنتظره‌ای به وجود آمده است و ما نمی‌خواهیم با عجله بازی را منتشر کنیم.»

آقای Genier تأیید کرد که نسخه سوئیچ با پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم منتشر می‌شود.همچنین می‌توان انتظار داشت که این نسخه نیز دارای تمام ویژگی‌های نسخه‌های دیگر باشد که شامل محتوای فصلی جدید است.بازی Apex Legends در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 و PC از طریق Origin در دسترس است. برای جزئیات بیشتر در مورد فصل ۷ در روزهای آینده با ما همراه باشید.

منبع GAMINGBOLT

 

استودیو Respawn Entertainment تصمیم گرفت نسخه ویژه‌ای از بازی Apex Legends را معرفی کند که به عنوان بازی Apex Legends Champion Edition شناخته می‌شود. با دنیای بازی همراه باشید.

نسخه موردبحث دارای ۱۰۰۰ سکه اپکس است و تمامی لجندهای این عنوان را دربرخواهد گرفت. استودیو ریسپاون به مناسبت پایان یافتن فصل ششم Apex Legends در ماه نوامبر، نسخه ویژه مورد اشاره را تدارک دیده که تمامی Legend را دربرگرفته و ۱۰۰۰سکه اپکس هم در کار است.

گذشته از آن فصل هفتم هم در این نسخه تعبیه شد. به گفته استودیو سازنده این نسخه اسکین‌های Legendary برای شخصیت‌های قهرمانی چون Wraith، Revenant و چندی دیگر را دربرمی‌گیرد.

آیتم‌های نسخه ویژه به طور جداگانه ۱۰۰دلار هستند اما اگر با باندل ۳۹ دلاری هزینه کمتری به دنبال دارند. ریسپاون فصل هفتم بازی را در کنار نسخه Apex Legends Champion Edition منتشر خواهد کرد.

 

Apex Legends

در این فصل با قهرمان جدید به نام Ramya Parekh ملقب به Rampart آشنا می‌شوید. او با حمل کردن یک برجک چرخان، که سوار اوست، المان‌های جدیدی را به گیم‌پلی معرفی می‌کند. به لطف تریلر‌های منتشر شده، شاهد تغییراتی اعمال شده به World’s Edge، تزئینات جدید Battle Pass آینده و موارد دیگر هستیم.
در بخش قابلیت ها، شخصیت Rampart می‌تواند Amped Cover را به کار گیرد، بدین شکل نه تنها مکانی برای پنهان شدن او مهیا شده، بلکه خسارت های اعمالی به دشمنان نیز افزایش خواهد یافت. همچنین ریلود کردن‌ها LMGها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و امکان استفاده از برجک چرخان هم فراهم می‌گردد. با در دست گرفتن این ابزار که نامش را Sheila گذاشته اند، باران مرگ را بر سر سیل عظیم دشمنان پیاده خواهید کرد. در ساز و کار crafting نیز اجازه این به شما داده شده تا لوازمی را جمع کنید، و بعد نزد یک replicator در نقشه بازی بروید تا سلاح یا آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
World’s Edge هم با تغییراتی مواجه بوده و در روند این فصل به خوبی تقویت شده است. همه‌ی این تغییرات را در تریلرهای منتشر شده می‌توانید یکجا مشاهده کنید. و در آخر، سلاح Volt SMG از بازی Titanfall 2 راهی به اینجا پیدا کرده. منتظر جزئیات بیشتر فصل ششم بازی Apex Legends، بعد از انتشار باشید.

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر