بازی Project CARS 3 از Ray-Tracing برای PC پشتیبانی نمی‌کند

در ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ , 15:36:45
Slightly Mad Studios, شرکت باندای نامکو, کنسول Xbox One

سازندگان بازی Project CARS 3 وعده‌های جاه‌طلبانه‌ای، تا زمانی که بحث فنی مطرح باشد، پیرامون نسخه‌ی PC این بازی داده‌اند. با دنیای بازی همراه باشید.


از پشتیبانی از رزولوشن ۱۲K بگیرید تا بهترین سطح تجربه VR در بین بازی‌های مشابه. البته مواردی هم هستند که از قلم افتاده‌اند. برای مثال هیچ‌گونه پشتیبانی از ray tracing در این بازی وجود ندارد. در طی مصاحبه رسانه Wccftech با جناب Joseph Barron، مدیر بازاریابی و ورزش‌های الکترونیک شرکت Slightly Mad Studios، ایشان اشاره کردند گرچه سازندگان نسبت به پتانسیل VR هیجان زده هستند، ولی با توجه به اینکه این بازی برای نسل کنونی کنسول‌ها عرضه می‌شود، و سازندگان بازی اولویت بندی خود را بیش از هرچیز روی بازدهی گذاشته بودند، پشتیبانی از ray tracing میسر نشده است.
“ویژگی ray tracing به طور کلی یک پیشرفت برای گیمینگ به شمار می‌آید. این بسیار هیجان آور است که شاهد نورپردازی و رنگ‌بندی نزدیک به واقعیت باشیم. جناب Barron در ادامه اضافه کرد “برای بازی Project CARS 3، ما هنوز کنسول‌های نسل فعلی و PC را هدف قرار می‌دهیم، بنابرین ray tracing چیزی نبود که حیطه دسترس ما برای این بازی بخصوص باشد. ما هدف خود را روی اجرای ۶۰ فریم در ثانیه روی همه پلتفرم‌ها گذاشتیم، از آنجایی که فریم ریت یک امر حیاتی در شبیه سازی بازی‌های ریسینگ است و به شما کمک می‌کند تا بازدهی رانندگی خود را به حداکثر برسانید. و علاوه این، کنسول‌های فعلی یعنی پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس آماده‌ی پذیرش ray tracing نبودند.
در این بین، با وجود اینکه جناب Barron تایید کردند که شرکت Slightly Mad Studios مواردی را برای بازی‌های آینده این سری در نظر گرفته، ولی هیچ برنامه‌ای برای کراس پلتفرم بخش چندنفره این بازی در نظر گرفته نشده است. بازی Project CARS 3 در تاریخ ۲۸ آگوست یعنی هفته آتی برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و PC منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر