تماشا کنید: تریلر جدید از گیم‌ پلی بازی Medal of Honor: Above and Beyond منتشر شد [گیمزکام ۲۰۲۰]

در ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ , 16:15:33
بازی Medal of Honor: Above and Beyond

در شب اول رویداد مجازی گیمزکام ۲۰۲۰، از گیم‌پلی بازی جدید استودیوی رسپان (Respawn) یعنی بازی Medal of Honor: Above and Beyond رونمایی شد. برای مطالعه خبر با دنیای بازی همراه باشید.

در برنامه زنده رویداد گیمزکام ۲۰۲۰، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یکی از جواهرات قدیمی از گنجینه خود را به طرفداران نشان داد که این چیزی جز تریلر گیم‌پلی بازی Medal of Honor: Above and Beyond نبود. عنوان شوتر اول شخصی که در سال‌های دور جزو پرافتخارترین عناوین کمپانی EA حساب می‌شد و کمتر کسی هست که هیچ تجربه‌ای از این مجموعه خاطره انگیز نداشته باشد؛ اما صبر کنید! این بازی که جدیدترین اثر در این مجموعه به شمار می‌رود، یک بازی مخصوص دستگاه‌های VR (واقعیت مجازی) است و هیچ کاربری بدون استفاده از عینک مجازی Oculus Quest و Oculus Rift S  نمی‌تواند از این محصول استفاده کند.

اما داستان این بازی از چه قرار است؟ تمرکز اصلی این بازی بر روی مبارزات میان اداره خدمات استراتژیک آمریکا ( سازمان OSS) با نیروهای نازی در طی جنگ جهانی دوم است. این بازی قرار است در سه پرده مختلف روایت شود که اولین آن‌ها مربوط به همکاری و آماده سازی نیروهای مقاومت فرانسه است. دومین روایت مربوط به سفر به برلین و ماجرای نبرد نرماندی معروف به D-Day خواهد بود و در پرده آخر بازیکنان باید برنامه جنگی مخفی نازی‌ها را متوقف و نابود سازند. در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را با یکدیگر تماشا خواهیم کرد.

تماشای آنلاین در آپارات و دریافت ویدیو با کیفیت‌های متنوع

در کنار بخش داستانی، Medal of Honor: Above and Beyond از یک بخش آنلاین تمام و کمال هم پشتیبانی می‌کند. همچنین یک گالری صوتی کامل در این عنوان وجود خواهد داشت تا بازیکنان به روایت افراد مشهوری که در این جنگ حضور داشتند گوش فرادهند. این عنوان جدید قرار است در تعطیلات میلادی سال جاری برای عینک‌های مجازی مذکور منتشر شود.

نظرات خود را پیرامون بازی Medal of Honor: Above and Beyond با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر