خانه » چند رسانه ای کارگردان بازی Demon’s Souls Remake از سونی جدا شد × توسط تیم خبری دنیای بازی در ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ , 15:00:26 0 به دنبال ترک برخی از شخصیتهای کلیدی صنعت بازی حال نوبت به ترک یکی دیگر از شخصیتها رسیده که به عنوان کارگردان بازی Demon’s Souls Remake شناخته میشود و سونی را ترک کرد. با دنیای بازی همراه باشید. اخیراً توسط سونی تأیید کرد که استودیو SIE Japan به عنوان یک استودیوی توسعه کار میکند. در حال حاضر، هجوم ادامه دارد، با توسعه دهندگان بیشتر یا اجازه داده میشود یا ادامه میدهند. آخرین مورد در این لیست طولانی نامها، گاوین مور است که مدیر خلاقیت عنوان پرچمدار پرچمدار سال گذشته PS5، نسخه بازسازی شده Demon’s Souls بود. مور اخیراً از طریق صفحه توییتر خود تأیید کرد که پس از بیش از دو دهه حضور در سونی، اکنون در حال حرکت است. وی نوشت: “زمان جستجوی فرصتهای جدید و مهیج ” هر چند توضیح بیشتری نداد. مور از سال ۲۰۰۳ در استودیوی SIE ژاپن حضور داشت، جایی که او در سریال Siren کار میکرد، مدیر خلاقیت Puppeteer و اخیراً در Demon’s Souls بود. قبل از آن، او شش سال را در SIE London Studio گذراند و در آنجا بر روی تیرانداز دنیای باز PS2 The Getaway کار کرد. طراحی مبارزات چالش برانگیز و در عین حال منصافه از ویژگیهای اصلی بازیهای استودیو فرام سافتور است. این استودیو مسیر منحصر به فردی را با عرضه اولین سری بازیهای سولز شروع کرد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. مطمئنا این موضوع در مورد Demon’s Souls نیز صدق میکند. طی سالیان و با عرضه بازیهای جدید، همواره مخاطبان زیادی خواستار وجودی یک حالت آسان برای بازیهای فرام سافتور بودند. مسلما افزوده شدن این حالت باعث وسیعتر شدن طیف مخاطبان اینگونه بازیها میشود. موضوعی که ظاهرا استودیو بلوپوینت قصد داشت اولین بار و با عرضه ریمیک بازی Demon’s Souls اجرا کند. آقای گوین مور، کارگردان نسخه ریمیک در تازهترین مصاحبه خود با وبسایت The Washington Post اعلام کرد تیم توسعه بازی مشغول طراحی یک حالت آسان برای بازی بودهاند و حتی تا مراحی آن را پیش برده بودند ولی چون آنها خود را امانت دار و نگهبان نسخه اصلی میدانستند به خود اجازه اجرای چنین تغییر بزرگی را ندادهاند. زمانی که ما شروع به توسعه ریمیک کردیم، همراه ایدهها و افکار جدید سوی ما سرازیر میشد اما، چیابندی به حفظ هسته اصلی بازی و احترام به سازندگان آن، ما را از اجرای آنها وامیداشت. مکان مخفی تازهای در ریمیک بازی Demon’s Souls کشف شد بالاخره جدیدترین انحصاری کنسول PS5، ریمیک بازی Demon’s Souls منتشر شد و طرفداران سرسخت مجموعه سولز با اشتیاق مشغول تجربه این بازی شدند و ظاهرا اعضای استودیو بلوپوینت به خوبی توانستهاند، رضایت مخاطبان قدیمی را جلب کنند. هر چند قرار بود نسخه ریمیک حتی الامکان به نسخه اصلی وفادار باشد و دقیقا همان نسخه را پیاده سازی کند اما، بازیکنان موفق شدهاند برخی از تفاوتهای اعمال شده را پیدا کنند. یکی از بزرگترین آنها افزوده شدن یک در مخفی است. البته تا اینجای کار این شخصی موفق به باز کردن این در نشده ولی آنها میتوانند با در تعامل کنند و این خبر از وجود آیتم یا حتی یک باس مخفی در آن سمت در میدهد. حجم بروزرسانی اولیه ریمیک بازی Demon’s Souls در حدود ۱۰ گیگابایت است حجم بروزرسانی بازی Demon’s Souls از چیزی که فکر میکردیم خیلی بیشتر است. کاربر توییتر لنس مک دونالد که قبلا اعلام کرده بود حجم آپدیت اولیهی بازی ۹۰۰ مگابایت است دقایقی پیش اعلام کرد که این رقم فراتر از انتظار او بوده است و حجم بروزرسانی اولیه در شروع نصب چیزی در حدود ۱۰ گیگابایت است. ریمیک بازی Demon’s Souls به ۶۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی در درایو SSD پلیاستیشن ۵ نیاز دارد این بازی هچنین از دو مد گرافیکی ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند. ریمیک بازی نقش آفرینی – اکشن Demon’s Souls از امروز به همراه کنسول نسل بعدی پلیاستیشن ۵ در دسترس است. حجم بروزرسانی ریمیک بازی Demon’s Souls در حدود ۹۰۰ مگابایت است حجم بروزرسانی ریمیک بازی Demon’s Souls در حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ مگابایت است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید. پلیاستیشن ۵ بیشک یکی از بهترین عناوین لانچ را در شروع این نسل دارد، یکی از این عناوین ریمیک بازی Demon’s Souls است، که یک نسخهی کاملاً بازسازی شده از عنوان کلاسیک نقشآفرینی – اکشن پلیاستیشن ۳ است. یکی از کاربران توییتر به نام لنس مک دونالد که به نسخهی پلیاستیشن ۵ بازی Demon’s Souls دسترسی داشته ، ظاهراً موفق به دیدن حجم بروزرسانی این عنوان شده است . وی در در ابتدا گفت که حجم این بروزرسانی فقط ۳ مگابایت است اما در توییتهای بعدی حرف خود را اصلاح کرد و گفت که بروزرسانی ریمیک این بازی محبوب در حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ مگابایت است ، اگرچه وی جزئیات بیشتری را از این بازی ارائه نداد اما در هر صورت، به نظر میرسد شما نیاز به دانلود بروزرسانی حجیمی نخواهید داشت و میتوانید سریع بازی را شروع کنید، مگر اینکه شرکت سونی بروزرسانی دیگری را در روز عرضهی بازی منتشر کند. بازی Demon’s Souls فردا (۱۲ نوامبر) بطور انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد. تماشا کنید: نمایش ۱۲ دقیقهای از بازی Demon’s Souls ویژگیهای جدید آن را نشان میدهد آقای گوین مور در نمایش جدید بازی Demon’s Souls بهبودهای گرافیکی و ویژگیهای جدید آن را نشان میدهد.با دنیای بازی همراه باشید. بازسازی بازی Demon’s Souls بعنوان یکی از اصلیترین عناوین روز عرضه کنسول PS5 شناخته میشود.این عنوان توسط استودیو Bluepoint Games توسعه یافته و قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر(۲۲ آبان) روانه بازار شود.امروز آقای گوین مور،کارگردان خلاق اثر مذکور،اطلاعات جدیدی از بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. گوین مور ویدیو را با از دروازه بولتاریا شروع میکند و به معرفی مکانیکهای اساسی گیمپلی میپردازد.وی از تاثیر نوار استقامت بر حملات،مسدود کردن و جاخالی دادن(سیستم dodging) و اینکه بازیکنان باید مواظب فاصله و جایگیری خود در برابر دشمن باشند،میگوید.اگر نسخه نسل هفتمی بازی را تجربه کرده باشید،متوجه خواهید شد که الگوی حملات و حرکات دشمنان در این بازسازی دقیقا همان الگوهای نسخه اوریجینال هستند.دلیل این امر،استفادهی سازندگان از کدهای نسخه اصلی است. همچنین این اثر دارای یک حالت Performance Mode است که بازیکنان با انتخاب آن میتوانند بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴k پویا تجربه کنند.حالت دوم که Cinematic Mode نام دارد،بازی را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴K واقعی اجرا میکند. بازسازی بازی Demon’s Souls نه تنها در بخش گرافیک و نرخ فریم بهبود یافته بلکه در کیفیت صدا نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.بازیکنان میتوانند صدای آماده شدن دشمنان برای حمله از پشت،موجوداتی که در طبقات پایین به هم میخورند و موارد دیگر را بشنوند. طبق یک پست قبلی در وبلاگ PlayStation،بخش شخصی سازی بسیار گسترده است و به بازیکنان امکان ایجاد برخی از زیباترین و پر جزئیاتترین شخصیتهای تاریخ را میدهد.در مورد حالت عکاسی بازی، چندین فیلتر و گزینه برای ساختن عکسهایی عالی خواهید داشت.همچنین شما میتوانید از تمامی فیلترهای عکاسی در هنگام تجربه بازی استفاده کنید. اخیرا اعلام شد که بازسازی بازی Demon’s Souls دارای نسخه دیجیتال دیلاکس خواهد بود.این نسخه از بازی ۸۹.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت و فقط از طریق فروشگاه پلیاستیشن در دسترس خواهد بود.در مقایسه با نسخه استاندارد،به تعدادی از موارد درون بازی از جمله زره و اسلحه خاص دسترسی خواهید داشت.علاوه بر این،موسیقی بازی را نیز دریافت خواهید کرد. همچنین بازی دارای صداگذاری ژاپنی نیز است.این درحالی است که نسخه اوریجینال فقط از صداگذاری انگلیسی پشتیبانی میکرد. بازیگران اصلی صداپیشگی ژاپنی بازی Demon’s Souls شامل سائوری هیامی در نقش Maiden in Black،ریوکو شیرای در نقش the Monumental،کاتسوهیسا هوکی در نقش Old King Allant،فومیکو اوریکاسا در نقش Maiden Astraea،تاتسوهیسا سوزوکی در نقش Ostrava of Boletaria و کن ناریتا در نقش Crestfallen Warrior است.شما در زیر میتوانید این نمایش جدید را تماشا کنید. عکسها و اطلاعات جدیدی از بخش طراحی شخصیت در ریمیک بازی Demon’s Souls منتشر شد. با سایت دنیای بازی همراه باشید. استودیوی Bluepoint Games قبلاْ قول داده بود که بخش طراحی شخصیت در ریمیک بازی نقشآفرینی Demon’s Souls دارای هزاران جایگشت مختلف خواهد بود، حال به نظر میرسد که توسعه دهندهی بازی به قول خود وفا کرده است. در پست جدیدی که در بلاگ پلیاستیشن منتشر شد جزئیات بیشتری دربارهی قسمت طراحی شخصیت منتشر شد، این بخش دارای حداکثر ۱۶ میلیون جایگشت است و گزینههای سفارشیسازی بسیار بیشتری را نسبت به گزینههای موجود در نسخه پلی استیشن ۳ در اختیار بازیکنان قرار میدهد که نتایج آن خیره کننده است. اما داستان به اینجا ختم نمیشود. اگر می خواهید از خلاقیتهای خود برای عکاسی از صحنههای زیبا در بازی استفاده کنید، مد جدید عکسبرداری در بازی به شما با گزینههایی که برای نشان دادن سلاح و کلاه ایمنی یا پنهان کردن آنها به کار میرود کمک خواهد کرد شما حتی میتوانید شخصیت بازی را از صحنه حذف کنید یا می توانید با حالتهای مختلف ژست بگیرید. گزینههای معمول دیگر عکاسی مثل زوم، دانهبندی فیلم، فوکوس، میزان تاری و سایر تنظیمات دوربین به همراه فیلترهای مختلف نیز در این عنوان وجود دارد. فیلترهای گفته شده در هنگام بازی هم کارایی دارند. یکی از این فیلترها برای تنظیم کانترست و سطح رنگ است به نحوی که عکس شما به نسخهی اصلی پلی استیشن ۳ بازی شباهت خواهد داشت. شما همچنین قادر خواهید بود همهی تصویر را تک رنگ کنید. بازی Demon’s Souls در تاریخ ۲۲ آبانماه (۱۲ نوامبر) برای پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد. بازسازی بازی Demon’s Souls به نسخه اوریجینال وفادار خواهد بود آقای Gavin Moore کارگردان بازی Demon’s Souls از وفاداری نسخه بازسازی به نسخه اصلی میگوید.با سایت دنیای بازی همراه باشید. بازسازیها همیشه باید تعادل مناسبی بین وفادار بودن به بازی اصلی و معرفی تغییرات و ایدههای جدید را برقرار کنند، و برقرار کردن این تعادل زمانی دشوارتر میشود که یک استودیو تصمیم به بازسازی یکی از بهترین بازیهای نسل هفت را میگیرد.استودیو FromSoftware با آن بازی،انقلابی واقعی را آغاز و اساساً یک ژانر فرعی را به تنهایی ایجاد کرد.بنابراین توسعه دهندگان Bluepoint Games دقیقاً چگونه میخواهند این بازسازی را در بهترین حالت خود تولید کنند؟ اگرچه این بازسازی دارای ویژگیهای جدید زیادی است،اما استودیو Bluepoint Games و کمپانی Sony تضمین کردهاند که همچنان به چشمانداز اصلی FromSoftware و Hidetaka Miyazaki (کارگردان بازی اصلی) برای این بازسازی وفادار ماندهاند.آقای گاوین مور کارگردان خلاق بازی در مصاحبه اخیر خود با GameSpot تاکید کرد که هدف اصلی آنها وفاداری به نسخه اصلی بوده است. وی در این باره گفت:«با اینکه تمامی روند توسعه بازی توسط Bluepoint Games صورت گرفته است اما ما اطمینان پیدا کردیم که به نسخه اصلی وفادار بمانیم.این فوق العاده مهم است.ما طرفداران پر و پا قرص بازیهای میازاکی هستیم و بنابراین اطمینان حاصل کردیم که آنچه را که تولید میکنیم مطابق طرز فکر و دیدگاه او باشد،این هدف اصلی ما در ساخت این بازسازی بوده است.» با توجه به سابقه درخشان استودیو Bluepoint Games در ساخت بازسازیها از قبیل Shadow Of The colossus و نمایشهایی که تاکنون از بازی دیدهایم،به نظر میرسد که بازسازی بازی Demon’s Souls نیز به یک اثر ماندگار تبدیل میشود. بازی Demon’s Souls در تاریخ ۱۲ نوامبر(۲۲ آبان) به همراه کنسول PS5 منتشر خواهد شد. آقای Gavin Moore، کارگردان ریمیک بازی Demon’s Souls میگوید به دلیل هزینه و مشکلات زیادی اجرای فناوری رهگیری پرتو روی این عنوان، تیم توسعه تصمیم گرفت از این موضوع صرف نظر کند. با دنیای بازی همراه باشید. با نزدیک شدن زمان عرضه کنسول PS5 و ریمیک بازی Demon’s Souls به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه این کنسول، رفته رفته اطلاعات و جزئیات بیشتری در از این بازی منتشر میشود. فارغ از هر موضوع دیگر، مطمئنا اولین موردی که در تریلرهای بازی جلب توجه میکند، گرافیک چشمنواز بازی و طراحیهای زیبا آن است. پیشتر گزارشات و شایعاتی خبر از عدم از استفاده فناوری رهگیری پرتو برای توسعه این عنوان را داده بودند. موضوعی کارگردان بازی نیز آن را تایید کرد. آقای Gavin Moore، کارگردان بازی در مصاحبهای با وبسایت LevelUp ضمن تایید این مسئله اعلام کرد دلیل این موضوع نه به خاطر توانایی کم کنسول PS5 از نظر سختافزاری و نه به خاطر دانش فنی کم تیم توسعه است. آنها به این دلیل از این موضوع صرف نظر کردهاند که هزینه و زمان انرژی زیادی از آنها صرف میشد: مانند هر پیشرفت گرافیکی دیگری، استفاده از ray tracing نیز دردسرها و سختیهای خود را دارد. اگر ما میخواستیم خود را درگیر این موضوع کنیم باید قید برخی دیگر از قسمتها توسعه بازی را میزدیم. به هر حال زمان ما برای توسعه بازی محدود است. موسیقی متن ریمیک بازی Demon’s Souls در ۶ آذر منتشر خواهد شد اگر شما هم یکی از کلکسیونرهای نسخههای فیزیکی هستید، میتوانید این محتوی صوتی در اوایل ماه دسامبر پیشخرید کنید. در کنار این خبر، ویدیویی نیز از پشت صحنه و روند ساخت موسیقی متن بازی منتشر شد. شما همچنین می توانید از اینجا به یکی از قطعههای کامل موسیقی متن بازی به نام Flamelurker گوش دهید. تیم موسیقی جدید بازی با اجرای ۱۲۰ نوازنده در استودیوی Air لندن ، موسیقی متن اصلی بازی را که توسط Shunsuke Kida ساخته شده بود با ایجاد تنظیمات جدید دوباره ضبط کردند. شما میتوانید در این بازنوازی از موسیقی متن بازی صدای سازهای زهی بزرگ، سازهای بادی برنجی و آواز گروه کر را به همراه ارگ بادی بشنوید که واقعاً بینظیر است. Demon’s Souls در ۲۲ بهمنماه (۱۲ نوامبر) برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای، با دنیای بازی همراه باشید. ریمیک بازی Demon’s Souls گزینهای برای تغییر درجهی سختی ندارد درجهی سختی و دشواری در بازی، میزان دسترسپذیری و برقراری تعادل بین این دو یکی از موضوعات داغی است که به تازگی مورد توجه سازندگان بازیهای ویدیویی قرار گرفته است و گفتنی است که استودیوی FromSoftware یکی از اولین استودیوهای بازیسازی بود که این ویژگی را در بازیهای خود مثل عنوان Sekiro: Shadows Die Twice قرار داد. در حالیکه بسیاری از طرفداران سبک هاردکور احساس میکنند بازیهای سولز به طور ذاتی چالش برانگیز و دشوار طراحی شدهاند و بنابراین وجود گزینهای برای تغییر درجهی سختی در آنها بیمعنی است، گروه دیگری از بازیکنان معتقدند که داشتن یک گزینه برای سختی کمتر به هیچ وجه به طراحی اصلی و گیمپلی بازی آسیب نمی رساند و باعث دسترسپذیری بیشتر بازی میشود که خود موجب جذب مخاطبان بیشتری به بازی میشود. تا کنون، سری بازیهای سولز هیچ گزینهای برای تغییر درجهی سختی نداشتهاند و نسخهی ریمیک بازی Demon’s Souls نیز فاقد این ویژگی خواهد بود. گوین مور مدیر نوآوری ریمیک بازی Demon’s Souls در گفتگو با سایت Game Informer افزود که این نسخه هم بدون درجهی سختی است. مور در این باره گفت: هیچ گزینهای برای تغییر درجهی سختی در Demon’s Souls وجود ندارد و نباید وجود داشته باشد. به نظر من میزان چالش بازی اصلی به قدر کافی منصفانه است. هدف اصلی در این بازی یادگیری الگوهای حرکت، حملهی دشمن ، آشنایی شما با محیط و آگاهی از این موضوع است که چه زمانی باید در نبرد با سیستم خطر/پاداش آن پیشروی کنید، چه موقع حمله کنیم و در چه زمانی عقبنشینی کنیم. وی در ادامه افزود: بسیاری از بازیکنان به من می گویند: اوه، Demon’s Souls بازی بسیار سختی است اما من اصلاً به این موضوع باور ندارم که بازی آنقدر که مردم تصور میکنند، سخت است. به نظر من سطح دشواری بازیهای بعدی در این ژانر حتی افزایش یافته است. همچنین تریلر جدیدی از گیمپلی این عنوان منتشر شده که میتوانید آن را در زیر مشاهده کنید ، این ویدیو شامل صحنههایی از نبرد با دو غول بازی است که برای طرفداران نسخه اصلی بازی کاملاً آشنا هستند. بازی Demon’s Souls روز پنجشنبه ۲۲ام بهمنماه به صورتی انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای، با دنیای بازی همراه باشید. روند توسعه بازی Demon’s Souls در ماه گذشته به اتمام رسیده یکی از عناوین مهم روز عرضه کنسول PS5 بازی Demon’s Souls است.امروز در آخرین اخبار بازی مطلع شدیم که روند توسعه این بازی در ماه گذشته به اتمام رسیده بود.برای اطلاعات بیشتر با سایت دنیای بازی همراه باشید. تا زمان انتشار بازی Demon’s Souls کمتر از سه هفته باقی مانده است،ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که توسعه دهندگان Bluepoint Games چه زمانی اعلام میکنند که توسعه بازی به پایان رسیده است.به نظر می رسد که این اتفاق مدتی قبل رخ داده است. به گفته طرفدار متعصب و معروف مجموعههای Souls ،لنس مک دونالد، روند توسعه Demon’s Souls بیش از یک ماه پیش ، در ۲۴ سپتامبر ،به اتمام رسیده است. البته این خبر هنوز تأیید نشده است، اما امکان صحیح بودن آن وجود دارد.به عنوان مثال ، ساخت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در اوایل ماه اکتبر پایان یافت. اگر طبق حرف آقای مک دونالد ساخت بازی Demon’s Souls تمام شده باشد ، این بدان معناست که حتی اگر سازندگان به کار خود در زمینه اصلاح و پرداخت ادامه دهند ، توسعه اصلی بازی به اتمام رسیده است،هیچ تأخیری وجود ندارد و هر کاری که Bluepoint پس از اتمام روند توسعه انجام میدهد به شکل یک بهروزرسانی در روز اول عرضه منتشر میشود. در همین حال ، مک دونالد همچنین در توییتهای بعدی اعلام کرد که بخشهای کوچکی از گیمپلی بازی Demon’s Souls را دیده است و همچنین اطلاعات جدید زیادی به او داده شده است. از نظر وی گیم پلی بازی تا حدود زیادی شبیه آنچه در اولین تریلر گیم پلی آن به نمایش درآمده است، میباشد. مک دونالد افزود که این بازی هنوز هم مانند نسخه اصلی بازی Demon’s Souls به نظر میرسد ، اما «فوق العاده زیبا است و برخی از باسها بسیار منزجر کنندهتر از همیشه هستند.» موقعیت دوربین ظاهراً از تریلر گیم پلی بازی کمی تغییر کرده است،دوربین مانند نسخه اصلی بزرگنمایی بیشتری کرده و در وسط صفحه قرار دارد. وی همچنین اضافه میکند که براساس همه چیزهایی که تاکنون دیده است ، به نظر نمیرسد این بازی دارای گزینههای مختلف درجه دشواری باشد. بازی Demon’s Souls در تاریخ ۱۲ نوامبر(۲۲ آبان) به طور انحصاری برای PS5 عرضه میشود. طبق اعلام وبسایت رسمی سازندگان بازی Demons Souls امکان اعمال تنظیمات گرافیکی از جمله نرخ فریم بازی و رزولوشن آن برای بازیکنان وجود خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید. شهرت مجموعه Dark Souls برای تمامی فعالین حوزه گیمینگ یک امر پذیرفته شدهاست. این سه گانه توانست، استودیو سازندهاش، فرام سافتور را به یکی از محبوبترین استودیوهای میان rpg بازان و طرفداران هاردکور گیم تبدیل کند. موفقیت این مجموعه تنها به اینجا محصور نمیشود، دارک سولز تنواست یک زیر ژانر را به نام خود به ثبت برساند. با تمام این تفاسیر نباید فراموش کرد که این سه گانه موفق، وامدار پدر معنوی خود بازی Demons Souls است. نکته جالب توجه اینجاست که این عنوان با توجه به بازخوردهای ضد و نغیضی که در ژاپن دریافت کرد، به هیچ عنوان قرار نوبد که در اروپا و آمریکا عرضه شود و نسخههای عرضه شده آن در مطقه غرب بسیار محدود بود. ریمیک این بازی قرار است به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه پلی استیشن ۵، به همراه این کنسول روانه بازار شود. اخیرا سازندگان اطلاعات تازهای از ریمیک بازی را در وبسایت خود منتشر کردهاند. در بخش تنظیمات آمدهاست که بازیکنان میتوانند بین دو گزینه نرخ فریم شصت و رزولوشن ۱۰۸۰p با رزولوشن ۴K و نرخ فریم سی انتخاب کنند. شما میتوانید متن کامل توضیحات توسعه دهندگان را از اینجا مطالعه کنید. بازی Demon’s Souls روز پنجشنبه ۲۲ام بهمنماه به صورتی انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. بازی دارای دو نسخه استاندارد و Deluxe است. نویسنده تیم خبری دنیای بازی PlayStation 5شرکت سونی (Sony)شرکت فرام سافتور (From Software) لینک منبع چند رسانه ای دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.