قسمت‌های بعدی بازی‌های Battlefield و Need for Speed تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد

در ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ , 15:48:03
بازی‌های Battlefield و Need for Speed

طبق گزارش مالی شرکت EA قسمت‌های بعدی بازی‌های Battlefield و  Need for Speed تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد. با دنیای بازی همراه باشید

Electronic Arts در گزارش مالی اخیر خود، اطلاعات جدیدی در رابطه با عناوین آینده‌‌ی این شرکت را منتشر کرد. این شرکت تایید کرد که عناوین بعدی Battlefield و Need for Speed ​​که به ترتیب توسط استودیو‌های DICE و Criterion Games ساخته می‌شوند، تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد. این بدین معنی است که این دو بازی در بازه‌ی زمانی بین ۱ آوریل ۲۰۲۱ و ۳۱ مارس ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد، اگرچه مدیر عامل شرکت EA اندرو ویلسون تایید کرد که قسمت بعدی بازی Battlefield در در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

بازی‌های Battlefield و Need for Speed

هر دو‌ عنوان به همراه شش بازی جدید دیگر قرار است تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ منتشر شوند. اندرو ویلسون مدیر عامل شرکت گفت که عنوان Need for Speed جهش‌های حیرت‌انگیزی را در بخش بصری و گرافیک بازی ارائه خواهد کرد. قسمت بعدی Need for Speed توسط تیم Criterion در حال ساخت است که برخی از بهترین بازی‌های این فرنچایز را با بالاترین امتیازها ساخته است. ویلسون همچنین خاطرنشان کرد که مقیاس بازی بعدی Battlefield بقدری بزرگ است که تا به حال کسی مثل آن را شاهد نبوده است.

وی در این باره گفت:

پیشرفت های فنی کنسول های جدید به تیم ما این امکان را می دهد تا یک تصویر واقعی و درخور نسل بعد را برای این فرنچایز ارائه دهند. ما در حال انجام تست داخلی بازی هستیم و از زمانی که همکاری خود را با انجمن‌مان آغاز کردیم تا کنون تیم ما بازخورد بسیار خوبی را دریافت کرده است.

جزئیات بیشتر در مورد این دو بازی در بهار سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. علاوه بر این شرکت EA اخیراً ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit  را برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر کرده است، نسخه‌ی کنسول نینتندو سوییچ در ۲۳ آبان‌ماه (۱۳ نوامبر)  منتشر خواهد شد. عناوین EA Play نیز در تاریخ ۲۰ آبان به سرویس ایکس باکس گیم‎‌پس اضافه خواهند شد و بازیکنان می‌توانند هم‌اکنون پری‌لود این بازی‌ها را شروع کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر