پخش سریال The Book of Boba Fett از ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ , 19:48:20
سریال The Book of Boba Fett

سریال The Book of Boba Fett ، اسپین‌آف جدید جنگ ستارگان و استودیوی لوکاس فیلم قرار است در دسامبر سال ۲۰۲۱ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

در این مقاله قرار نیست پایان درخشان سریال The Mandalorian را برای شما لوث کنیم. اما بعد از پایان قسمت هشتم و بعد از تیتراژ پایانی، شرکت دیزنی و استودیوی لوکاس ‌فیلم سورپرایز بسیار جالبی برای طرفداران داشتند و اعلام کردند که اسپین آف بوبا فت به نام The Book of Boba Fett در دسامبر سال ۲۰۲۱ منتشر می شود.

طرح ساخت این سریال چندین بار توسط استودیو لوکاس فیلم مورد بررسی قرار گرفته است اما هرگز به مرحله‌ی تولید نرسید. وقتی لوکاس‌ فیلم اولین سریال تلویزیونی و لایو اکشن خود را زیر نظر جورج لوکاس معرفی کرد، فت باید بخشی از آن می‌بود اما این شرایط محیا نشد و این اتفاق هرگز نیفتاد.

سریال The Book of Boba Fett

با شروع ساخت اسپین‌آف سینمایی Rogue One، قرار بود جاش ترانک نیز  فیلمی را با محوریت شخصیت بوبا فت برای دیزنی بسازد اما به دلیل شکست فیلم دیگرش Fantastic Four این پروژه نیز به سرانجام نرسید.

در سریال The Book of Boba Fett تمورا ماریسون در نقش بوبا فت به همراه همراه مینگ-نا-ون در نقش فنک شان ظاهر خواهند شد. . رابرت رودریگز که کارگردانی قسمت  ۱۴ سریال The Mandalorian را بر عهده داشت، بعنوان تهیه کننده اجرایی به فاورو و دیو فیلونی می‌پیوندد تا فصل جدیدی از ماجراجویی‌هایی بوبا فت را در کهکشان جنگ ستارگان برای مخاطبان روایت کند.

شخصیت بوبا فت اولین بار در سال ۱۹۸۰ با فیلم جنگ ستارگان The Empire Strikes Back به روی پرده سینما آمد و به لطف شخصیت‌پردازی خوب و زره بسیار جالبش، بین طرفداران جنگ ستارگان محبوب شد. جرمی بولوچ، اولین بازیگر اصلی این شخصیت هفته گذشته درگذشت اما میراث وی همچنان به یادگار خواهد ماند.

شایان ذکر است که فیلم‌بردای فصل سوم سریال The Mandalorian نیز از سال آینده آغاز خواهد شد.

شایعه: اسپین‌‎آف سریال The Mandalorian در حال ساخت است

به نظر می‌رسد اسپین‌‎آف سریال The Mandalorian بر اساس داستان شخصیت بوبا فت در حال ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

به گزارش سایت Deadline، شرکت دیزنی و استودیوی لوکاس‌فیلم در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف بر اساس شخصیت بوبا فت برای شبکه‌ی دیزنی پلاس هستند که فیلمبرداری آن بزودی آغاز خواهد شد. بدیهی است که اکثر اخبار رسیده تنها حدس و گمان هستند، اما با توجه عناصر داستانی The Mandalorian در قسمت اول منطقی به نظر می‌رسد که تصور کنیم شکارچی جایزه‌بگیر پرطرفدار جنگ ستارگان سرانجام اسپین آف خود را داشته باشد.

سریال The Mandalorian

بیشتر این گمانه زنی‌های‌ها ناشی از صحبت های اخیر درباره فصل سوم فیلم The Mandalorian است که ماه‌ها است در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد و مدیر سریال و تهیه کننده اجرایی آن Jon Favreau تمایل خود را برای شروع فیلمبرداری آن تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ ابراز کرده است. با این حال، برخی منابع خبری معتقدند که فیلم‌برداری فصل آینده‌ی سریال به فصل بهار در سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد تا سریال جای خود را به مجموعه فوق الذکر یعنی Boba Fett بدهد که فیلمبرداری آن از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود بدهد.

 با این فرض تمورا موریسون با دیگر در نقش بوبا فت ظاهر خواهد شد. موریسون  صدا پیشگی این شخصیت را در نسخه‌ی DVD فیلم جنگ ستارگان The Empire Strikes Back بر عهده داشت. وی همچنین در فیلم Attack of the Clones  (۲۰۰۲) در نقش جانگو فت، مردی که بوبا از او کلون شده است و Revenge of the Sith  (۲۰۰۵) در نقش کلون‌های دیگر بوبا ظاهر شد.

استودیوی لوکاس‌فیلم فعلاً جزئیات مربوط به هر دو پروژه را مخفی نگه داشته، اگرچه اخیراً اعلام شده که سوفی تاچر در نقشی که هنوز عنوان آن نامشخص است در فصل سوم  مجموعه‌ی The Mandalorian حضور خواهد یافت.

شایان ذکر است که دیزنی همچنین در حال ساخت یک سریال با محوریت قهرمانان زن در دنیای جنگ ستارگان با تهیه کنندگی Leslye Headland است. و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد اسپین‌آف‌های دیگری را نیز با حضور شخصیت‌های برجسته‌ی  The Mandalorian، مثل Cara Dune با بازی Gina Carano بسازد.

سریال The Mandalorian

منبع : Comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر