تاریخ انتشار محتوای الحاقی بازی Cuphead دوباره تاخیر خورد

در ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ , 18:58:02
بازی Cuphead

تاریخ انتشار محتوای الحاقی پر انتظار بازی Cuphead به نام The Delicious Last Course  بار دیگر تاخیر خورد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

این محتوای‌ الحاقی در ابتدا قرار بود با تأخیر در سال جاری منتشر شود، اما استودیوی MDHR چندی پیش در پست توییتر خود اعلام کرد که این تاریخ به سال ۲۰۲۱ موکول شده است :

در طول توسعه بازی، ما خود را به چالش کشیدیم تا از تمام چیزهایی که از ساخت  Cuphead آموخته‌ایم برای بالا بریدن کیفیت انیمیشن، طراحی و موسیقی The Delicious Last Course استفاده کنیم. با توجه به روند همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ در سراسر جهان و تأثیر آن بر پروژه‌های توسعه دهندگان بازی،انجام این کار حتی بیش از حد معمول چالش برانگیز بوده است. به جای تغییر دیدگاهمان در پاسخ به این همه‌گیری، ما تصمیم دشواری گرفتیم و  تاریخ انتشار The Last Delicious Course را به عقب انداختیم، تا زمانی که مطمئن شویم تا زمانی که مطمئن شویم این بازی به همان صورت که انتظار داریم نظر طرفداران Cuphead را جلب می‌کند.

با این وجود، استودیوی MDHR متعهد شده تا سال آینده بازیکنان به دنیای جادویی Cuphead برگردند. به جز مواردی که در تریلر رسمی این محتوای الحاقی نشان داده شد هنوز جزئیات زیادی درباره آن فاش نشده است. تا‌کنون می‌دانیم که یک شخصیت قابل بازی جدید به نام خانم چلیس و یک غول برفی نفرت انگیز به این بازی اضافه خواهند شد. محتوی الحاقی The Last Delicious Last Course قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول ، ایکس باکس وان  منتشر شود از آنجا که بازی Cuphead هم اکنون روی  پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ  نیز در دسترس است احتمال عرضه‌ی این محتوای الحاقی روی این دو کنسول دور از تصور نیست.

 

بازی Cuphead


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر